Kvalen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg mangler alle "live-achievementsene" i Bomberman Live. Er det noen andre her som også gjør det? Da kunne vi evnt samlet oss 4 stk og spilt, og sørget for at alle fikk sine achievements! Noen som vil være med? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 spørs om det finnes 4 stk personer som spiller dette i Norge? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har sett flere som spiller dette enda av nordmenn, så det er nok 4 personer i norge som spiller det. Har spillet, men spiller det ikke lenger.Morro i førsten. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Tror også det funker hvis en har to kontroller. Jeg har to selv.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan sikkert bli med litt imorra! Send en invite til laland360 n0n Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg har veldig lyst til å være med.. men, vet ikke om internetten tillater det.. Jeg har ikke trådløs mottaker på boxen.. så, har tatt det gjennom PC-en.. Gamertag er i alle fall Pebbles888 så skal jeg sjekke litt nå om det er en brukbar fart det blir.. Elsker Bomberman! Endret 5. februar 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har veldig lyst til å være med.. men, vet ikke om internetten tillater det.. Jeg har ikke trådløs mottaker på boxen.. så, har tatt det gjennom PC-en.. Gamertag er i alle fall Pebbles888 så skal jeg sjekke litt nå om det er en brukbar fart det blir.. Elsker Bomberman! er du med nå eller? =) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Vil tro farten er god nok.. Problemet ligger mer på om det er stabilt nok.. Merker det er veldig opp og ned.. Har ikke gull enda.. men, skal få en 42 timers prøve av en på torsdag... Så får jeg se hvordan det er å spille online med den da.. Edit: Med andre ord.. Ikke idag nei.. Endret 6. februar 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har fått koden nå.. så, er klar for å prøve.. om noen er med.. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tror også det funker hvis en har to kontroller. Jeg har to selv.. Jeg og Kjæresten min spiller stortsett hver kveld, så vi kan vel alltids ha fått til noe slikt=) Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror også det funker hvis en har to kontroller. Jeg har to selv.. Jeg og Kjæresten min spiller stortsett hver kveld, så vi kan vel alltids ha fått til noe slikt=) Jeg har allerede fått det jeg trenger! Hvis noen andre her trenger hjelp med å få noen achievements, si ifra da! Tror jeg spilte i 2 timer, før jeg fant en med cowboykostyme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå