Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nettleser vil ikke vise www.google.no/www.facebook.com - hva kan være årsaken?

Anbefalte innlegg

Nettleseren min (IE7) vil ikke vise enkelte nettsider (www.google.no, www.facebook.com). Problemet startet etter at jeg slo på pcn når jeg kom hjem fra jobb idag.

Jeg kommer inn på "alle andre" nettsider enn disse (feks denne), og jeg kan ikke tro at to så store nettsteder har problemer med sin server samtidig? -Har sjekket litt rundt på nettet, og kunne i alle fall ikke finne nyheter som tilsier det?

Når jeg skriver inn www.google.no kommer jeg til "Dette webområdet kan ikke vises". Når jeg skriver inn www.facebook.com, får jeg livesearch: http://search.live.com/results.aspx?FORM=D...ww.facebook.com

Jeg har også oppsøkt nettsteder som har linker videre til disse to nettstedene, men får samme feil dersom jeg trykker på disse.

Jeg har forsøkt å slette alle informasjonskapsler og midlertidige internettfiler + lagt områdene til under "klarerte områder" i nettleseren, men synes det er utrolig merkelig om det skulle ha noe å si? Skjønner virkelig ikke hva som kan være problemet her, så blir veldig takknemlig for tips som kan føre meg nærmere en løsning=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du Get?

Jeg er ikke 100% sikker, da jeg bruker husvert sitt trådløse nett. Men siden vi har Get på tv, er vel det sannsynlig. Det er isåfall Get i Oslo. Har de problemer? Kikket inn på hjemmesidene deres nå, men så ingen driftsmeldinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...