Gå til innhold

Netshop support: Er det greit som kundebehandler gå i krangel med kunden?


Anbefalte innlegg

hvis du fikk slettet orderen, så vil den ikke finnes på dine sider lenger. har du gått in der å sett om det er tilfellet at du slettet den?

Vel, som jeg har sagt. Jeg sjekket før jeg la meg om jeg hadde noen bestillinger på siden min(Ja, jeg vet hvor jeg finner de :) Har bestilt en god del ganger før)

 

man får bare ikke mer hjelp av dem når man er uhøflig!

ufattlig at du faktisk innrømmer at du er så utrolig frekk. tilåmed i en alder av 30.

 

Du glemmer en viktig faktor i dette med å være uhøflig. Her er et par ting du glemmer:

 

1. Jeg sendte inn mailen med en tanke på at jeg skulle si fra for å være vennlig. Jeg kunne bare ha dritet i hele sendingen og de hadde fått den tilbake. Det var ingen uhøflighet fra mitt ståsted i min første post(Ihvertfall ikke noen intensjon om det)

 

2. Den første mailen fra Netshop gir veldig utrykk for at de ikke tror på meg og at de vil at jeg skal ordne opp i noe som JEG mener er deres feil.

 

3. Etter den første mailen fra Netshop skal jeg gladelig innrømme at tonen min er negativ og irritert. Men hvis du setter dette i sammenheng med punkt 2. 4. og 5. her så er det kanskje forståelig.

 

4. En service person skal aldri gi utrykk for at han ikke bryr seg om saken til kunden. Man skal også ha sitt på det rette og aldri gi noen grunn til kunden for å hisse seg ytterligere opp.

 

5. En frustrert kunde kan liksågodt være frustert av eksterne faktorer. Sliten etter lang dag på jobben, sykdom, dårlig behandling før han kommer til deg, the list goes on...

 

Dette er i alle fall holdninger som jeg har etter å blitt opplært og jobbet i kassa hos Elkjøp ca. 9 år tilbake.

 

 

Uten å gå inn i mitt personlige hverdagsliv for mye så kan jeg vel si at det er nok av eksterne faktorer som gjorde meg sliten nok til å reagere slik som jeg gjorde. Men det er heller ikke poenget! Poenget her er at kundeservice er med på å hisse opp kunden. Mener du seriøst at det er god service? Jeg sier ikke at jeg i ettertid er stolt over å ha kalt fyren for en idiot, men han er jo betalt for å løse lettere konflikter mellom firmaet han jobber i og kunden. Jeg har problemer med å se hvor han prøver å løse dette problemet, vil vel heller påstå at han bidrar med å gjøre konflikten værre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror support hos Netshop har hatt en utrolig dårlig dag den dagen. Jeg nekter å tro at dette er normal måte som folk blir behandlet hos Netshop. Selv om jeg oxo har opplevd at Netshop avviser folk uten å sette seg inn i saken.

 

Jeg synes en unnskyldning fra Netshop support er på plass, og da tror jeg Ikon kommer med en liten "unnskyldning" tilbake. Og hvem vet, kanskje han tar en tur på posten og sier i fra at pakken er feilsendt. Han trenger faktisk ikke å ta den ut en gang.

Jeg har allerede sendt en mail til de hvor jeg ber dem se bort i fra min forrige mail og at jeg kanskje ikke var klar nok når jeg prøvde å si at vi snakket om 2 forskjellige pakker.

 

Grunnen til at jeg kalte fyren en idiot var jo nettopp fordi jeg trodde jeg hadde gjort det klart uten misforståelser at vi snakket forbi hverandre og at det var en annen pakke enn den jeg trodde det var først. Når jeg så ble møtt med et hånlig svar som

 

"Fra 30 til 2min er ikke dårlig.

 

Løser seg bare du sender som angrefrist.

"

 

så klikka jeg rettogslett. Fra mitt ståpunkt akkurat der og da så virket det som om han dreit mailen min og bare sendte en ny en for å være drittsekk. Derfor kalte jeg han for en idiot.

Selvfølgelig så innså jeg jo i går at jeg brukte litt for mye "snakkeskriving" og var dårlig til å få frem at det var en annen pakke vi egentlig snakket om. Dette har jeg nå etter dette sendt en mail om for å forklare.

Lenke til kommentar

Hmmm, må jeg ikke betale frakt tilbake til netshop da? Hvis ikke, må de betale frakt tilbake? Greia er jo at jeg er ikke interresert i å få faktura fra Netshop på frakt av en vare som jeg avbestilte i tide.

Lenke til kommentar

Min tolkning av dette

 

1.

Hei, Jeg har fått en purrelapp på en pakke som ligger på posten atm
Du tar opp saken helt korrekt

 

2.

Det er bedre om du da går på posten og gir beskjed om å returnere med vedlagt angrefristskjema.

Ordren gikk ut 29min etter bestilling. Det er mulig du har vært minuttet for sen.

Du får et seriøst svar

 

1.

Tøv. Dette ble bestilt under deres "superpris" dag, hvor det ble spesifisert av dere at hvis bestillingen ble merket (Hvilket jeg gjorde) så ble ingen av bestillingene behandlet før slutten av dagen.
Du får ikke vilja di og tar en agressiv tone, selv om du faktisk tar feil

 

2.

Hei igjen,

Legger ved kopi av ordrebekreftelsen. Hadde du merket ordren så ville det stått 'Timesalg' som bestillingsreferanse.

Det står det ikke og følgelig har ordren blitt effektuert med en gang.

Du blir motbevist, svart på hvitt selv med ordrenummeret DU oppga

 

Da slår det meg... De har ikke klart å slette den første jeg slettet
Uff, det var flaut, kanskje derfor du tar så av i det neste du skriver

 

1. Vel, beklager men da er dere enda mer inkompetente, for den bestillingen ble avbestilt ca. 2 minutter etter at den ble bestilt. Det kom ikke opp noe sted som jeg kunne skrive timesalg på bestillingen etter at jeg hadde bestilt den, så rett etter at den var bestilt gikk jeg inn og slettet ordren.

Jeg har forsvart deres service før når folk har klaget på den på hardware.no, men nå ser jeg at de hadde rett.

Skal ikke handle hos dere noe mer, takk for dårlig service!

I ditt forvar "angriper" du med å kalle dem inkompetente og sier det er dårlig service, er ikke rart det skjærer seg herfra. Hva mer kan du vente deg? Hvorfor ikke bare si du hadde to ordre når du selv finner ut at du har oppgitt feil ordrenummer istede for å klage som en 10åring? Siden du har jobbet med service selv så bør du vel vise at du kan være en skikket kunde. Har ingen sympati til deg. Er du lur så ringer du dem og tar det opp på en ordentlig måte
Lenke til kommentar
Beklager til trådstarter, men du får i hvertfall ikke mye sympati hos meg.

Tonen din og forklaringsevnen din gjør at min cred går til Netshop.

 

Helt enig. Jeg har ikke mange pene ord og si om Netshop, men akkurat her så går min sympati til stakkarn hos Netshop som må lese mailene til trådstarter.

Lenke til kommentar

Jeg klarer heller ikke helt å se at det er Netshop som først begynner å bli frekk...

 

Du sier at du kun sendte en mail og sa i fra om at du hadde mottatt en pakke fra de for å være høflig, og det kan godt være det du tenkte, men dersom du ikke hadde gjort det, så hadde nok ikke saken blitt enklere i ettertid. Du har jo helt sikkert fått et krav fra Netshop på uavhentet pakke.

 

Ganske bra oppsumering av PepsiCo btw :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Det finnes endel kunder som oppfører seg som aper og drittunger. Ingen sympati med trådstarter når han kaller personell for "idiot" og "inkompetent" osv.

 

Med BBS og news i minne, kan jeg komme med et godt råd. Gå ut og ta deg en kopp kaffe før du svarer på slike mail, så du ikke forgår i keyboardrage.

 

Jeg tror saken hadde løst seg helt glatt hadde du vist et snev av folkeskikk.

Lenke til kommentar
Min tolkning av dette

 

Du tar opp saken helt korrekt

Enig.

 

Du får et seriøst svar

unnskyld meg, men dette er ikke et "seriøst svar". Dette er et: "Selv om du sier at du har avbestilt, så tror vi at du ikke har gjort det riktig" svar.

 

1.
Tøv. Dette ble bestilt under deres "superpris" dag, hvor det ble spesifisert av dere at hvis bestillingen ble merket (Hvilket jeg gjorde) så ble ingen av bestillingene behandlet før slutten av dagen.
Du får ikke vilja di og tar en agressiv tone, selv om du faktisk tar feil

Nei, jeg tar ikke feil. Begge mine bestillinger ble avbestilt og BEGGE var borte fra min bestillinger side samme dag! Dette har blitt sagt flere ganger av meg nå. Og den agressive tonen er nettopp fordi de signaliserer i sin første post at de ikke tror meg.

 

2.
Hei igjen,

Legger ved kopi av ordrebekreftelsen. Hadde du merket ordren så ville det stått 'Timesalg' som bestillingsreferanse.

Det står det ikke og følgelig har ordren blitt effektuert med en gang.

Du blir motbevist, svart på hvitt selv med ordrenummeret DU oppga

Igjen, du skjønner tydligvis ikke vinklingen her. Jeg mener at systemet deres har gjort en feil slik at min ordre enten ikke ble slettet på skikkelig måte, eller at den kom opp igjen på et senere punkt. Det jeg vet 100% er at jeg satt og sjekket netshop hver time fra 09.00 på morgenen til sent på kvelden. Når jeg gikk og la meg så hadde jeg ingen bestillinger på min bestillingside. Hvordan i all verden kan du da påstå at jeg blir "motbevist"? Hele poenget mitt er jo at ordren hang igjen i systemet dems selv om den ble slettet fra min side. Hadde jeg vært usikker på om jeg hadde gjort dette eller ikke så hadde jeg gjort null fuzz ut av det og dratt til posten, men hele poenget er jo at jeg er bombesikker på at jeg slettet alle ordre og dobbelt sjekket dette, nettopp fordi jeg ikke ville komme opp i en situasjon som jeg nå ufrivillig er kommet opp i.

 

Da slår det meg... De har ikke klart å slette den første jeg slettet
Uff, det var flaut, kanskje derfor du tar så av i det neste du skriver

 

1. Vel, beklager men da er dere enda mer inkompetente, for den bestillingen ble avbestilt ca. 2 minutter etter at den ble bestilt. Det kom ikke opp noe sted som jeg kunne skrive timesalg på bestillingen etter at jeg hadde bestilt den, så rett etter at den var bestilt gikk jeg inn og slettet ordren.

Jeg har forsvart deres service før når folk har klaget på den på hardware.no, men nå ser jeg at de hadde rett.

Skal ikke handle hos dere noe mer, takk for dårlig service!

I ditt forvar "angriper" du med å kalle dem inkompetente og sier det er dårlig service, er ikke rart det skjærer seg herfra. Hva mer kan du vente deg? Hvorfor ikke bare si du hadde to ordre når du selv finner ut at du har oppgitt feil ordrenummer istede for å klage som en 10åring? Siden du har jobbet med service selv så bør du vel vise at du kan være en skikket kunde. Har ingen sympati til deg. Er du lur så ringer du dem og tar det opp på en ordentlig måte

Inkompetente fordi den andre ordren er jeg helt fullstendig uten tvil på at den var slettet. Hvorfor? Fordi jeg sjekket før jeg hadde gjort den nye bestillingen(Den hvor jeg skrev timesalg i notis) at den var slettet. Dette vil si at systemet deres har rett og slett tilbakekalt min ordre etter at den ble slettet 2 minutter etter at den ble laget. Kundeservice sier at systemet deres kjører ordre videre etter 30 minutter. Så sier han at hvis jeg hadde slettet den på under 30 minutter så hadde den blitt borte, hvilket jeg gjorde på nettopp den ordren som det viser seg at saken gjelder(dette vet jeg da fordi dette er den eneste bestillingen jeg ikke merket med timesalg og den ble slettet rett etter at den ble laget nettopp fordi jeg ikke skrev timesalg på bestillingen, det er derfor jeg også såpass bestemt husker hvordan den bestillingen ble gjort)

 

 

 

Vennligst les hva jeg skriver før du svarer med: "Siden du har jobbet med service selv så bør du vel vise at du kan være en skikket kunde."

Spesielt dette med eksterne faktorer og holdning til kunden uavhengig av hvordan kunden oppfører seg.

 

Jeg er heller ikke ute etter din sympati, men jeg er frustert over å bli møtt med likegyldighet fra en kundeservice instans som jeg som kunde mener har gjort feil.

 

 

Hadde vært interresant å se om du hadde oppført deg like rolig som du mener man skal oppføre seg hvis du hadde oppfattet situasjonen slik jeg oppfattet den mens dette foregikk.

Det er nettopp dette som også er grunnen til hvorfor kundeservice alltid skal være fattet.

 

Du har sett de hiddencamera programmene hvor de har vanskelige folk i service yrker som prøver å hisse opp kunder, så får den kunden penger hvis han faktisk klarer å holde seg fattet. Det er ikke så veldig stor prosent andel av de som faktisk får pengene. Jeg vil tipper at de folkene som ikke får penger ikke er noe værre mennesker enn de som klarer det, men faktorene som innspiller for de gjør at de mister fatningen. Skal man si at de er dårligere personer?

 

(måtte fjerne noen quotes fordi jeg hadde formange gitt :S)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hva i alle dager er det som foregår i denne tråden. Det er klart man blir usaklig når Netshop bare avviser alt.. At Ikon skal gå ned, betale ut pakken for så å betale returfrakten.. *Her sa jeg et banneord*! Klart jeg hadde klikket i godstolen jeg og.

Møter man ikke forståelse og ikke har noen mulighet å bevise en sak man er sikker på så blir man sur, enkelt og greit...

 

Alle bevisene ligger hos Netshop, og de kan gjøre akkurat hva de vil i denne saken..

 

Men på nytt får jeg bevis på Netshop sin arroganse. En del av historikken min med netshop er som følger.. Bestilte 2 varer separat, klarte ikke å avbestille ene varen, den var låst så måtte bestille dem separat.. Håpet at netshop hadde systemet sitt i orden og gikk til sengs.. Neste dag var dem sent i 2 pakker med tilhørende frakt.. Har i tillegg en ekkel retursak der Netshop kaller meg en løgner, så hvor saklig dem er vet jeg ikke..

 

Er visst over 30 år jeg og, så kanskje vi er en hissig årgang. :whistle: . Uansett hadde jeg trudd at Netshop ville ha fikset systemet sitt..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hva i alle dager er det som foregår i denne tråden. Det er klart man blir usaklig når Netshop bare avviser alt.. At Ikon skal gå ned, betale ut pakken for så å betale returfrakten.. *Her sa jeg et banneord*! Klart jeg hadde klikket i godstolen jeg og.

Møter man ikke forståelse og ikke har noen mulighet å bevise en sak man er sikker på så blir man sur, enkelt og greit...

 

Alle bevisene ligger hos Netshop, og de kan gjøre akkurat hva de vil i denne saken..

 

Men på nytt får jeg bevis på Netshop sin arroganse. En del av historikken min med netshop er som følger.. Bestilte 2 varer separat, klarte ikke å avbestille ene varen, den var låst så måtte bestille dem separat.. Håpet at netshop hadde systemet sitt i orden og gikk til sengs.. Neste dag var dem sent i 2 pakker med tilhørende frakt.. Har i tillegg en ekkel retursak der Netshop kaller meg en løgner, så hvor saklig dem er vet jeg ikke..

 

Er visst over 30 år jeg og, så kanskje vi er en hissig årgang. :whistle: . Uansett hadde jeg trudd at Netshop ville ha fikset systemet sitt..

Hehe, takk for svar. Vi er visst forefærdelige mennesker vi to ;)

Lenke til kommentar
Hva ønsker trådstarter med denne tråden? Sympati? Sverte Netshop?

 

Er enig med riroil som i en tidligere post sa at cred går til Netshop. Jeg synes de har svart greit og bedt kunden benytte angrefristskjema for retur av varen.

 

Må si meg enig med det c-man sier her og lurer på hva trådstarter ønsker å oppnå med denne posten? Greit nok å få ut litt frustrasjon, men uten mulighet for å sjekke alle fakta i denne saken så blir det vanskelig for oss "utenforstående" å si hvem som tar feil el.

 

Jeg for min del er kjempe fornøyd med servicen jeg har fått hos NetShop Oslo, og med tanke på angrerett, så kan man med loven i hånd kreve det dersom det skulle være nødvendig. (Ref. posten fra Rookie_NO i denne tråden. Evt. hos Lovdata)

 

På generellt grunnlag vil jeg nå si at kundeservice i Norge er heller labert (med noen unntak), men som trådstarter påberoper seg "ytre påvirkninger", så er også support/kundebehandlere også bare mennesker. Kanskje hadde dere en like dårlig dag begge to?? :)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte først minnet men så avbestilte jeg det rett etter bestillingen fordi jeg ikke fant noe sted å skrive inn "timesalg" første gangen(Så jeg avbestilte den og tok bestillingen på nytt). Så etter en stund så slettet jeg også denne bestillingen sammen med de andre fordi jeg rett og slett ikke ville ha det lenger.

 

"Hei, Jeg har fått en purrelapp på en pakke som ligger på posten atm. Jeg kommer ikke til å hente denne da den ble avbestilt ca. 30 minutter etter at den ble bestilt. Ordre nr. På min side hos netshop er: xx xx xx

Jeg er 100% sikker på at denne ble avbestilt via min webside.

 

 

Mvh,

 

xx

"

 

Når jeg skrev denne mailen trodde jeg at det var den siste (Den jeg hadde merka med "Timesalg" som hadde gått igjennom)

 

......

Da slår det meg... De har ikke klart å slette den første jeg slettet(Og denne er jeg 1111110% sikker på at jeg slettet!!!)

Irritert over den arrogante holdningen til "support" karen svarer jeg mer direkte(og mer tydelig irritert tilbake)

 

 

Vel, beklager men da er dere enda mer inkompetente, for den bestillingen ble avbestilt ca. 2 minutter etter at den ble bestilt. Det kom ikke opp noe sted som jeg kunne skrive timesalg på bestillingen etter at jeg hadde bestilt den, så rett etter at den var bestilt gikk jeg inn og slettet ordren.

 

Jeg har forsvart deres service før når folk har klaget på den på hardware.no, men nå ser jeg at de hadde rett.

Skal ikke handle hos dere noe mer, takk for dårlig service!

 

Mvh,

 

xxx

 

Mulig du ser problemet bedre nå. Du har aldri beskrevet for dem at det var 2 ordrer, på samme måte som du har så fint beskrevet det for oss. (uthevet)

Det er fullt mulig feilen ligger hos Netshop, men mailene du sendte Netshop var alt annet en forklarende i forhold til problemet.

Lenke til kommentar
"Tøv". ... "da er dere enda mer inkompetente", ... "takk for dårlig service!"

 

Jeg synes vel det er du som begynner drittslenginga. Sikkert lurt å holde sin egen sti ren før en klager på andre.

 

CD

 

Prøv å snu hele situasjonen og se den fra et annet perspektiv:

 

Du står i kø og fyren foran deg smisker tydelig med kundeservice. Han får kjempe behandling!

Du er neste og oppfører deg helt vanlig. Du får dårlig behandling.

 

Er dette greit og da eller? I min mening er dette også helt feil, nettopp fordi at kundens oppførsel skal ha veldig begrenset påvirkning på kvaliteten av servicen. Man skal da ikke måtte være nødt til å måtte smiske seg til bra kundeservice? Akkurat som at man skal få dårlig behandling bare fordi man er frustrert og har en dårlig dag? Sikkert mange av dere som mener at dette er helt uten sammenheng men jeg mener nå at dette er det samme, bare vinklet fra en annen vinkel...

Lenke til kommentar

Det er nettopp det det er, vanskelig for oss utenforstående å "dømme" i denne saken.. Jeg har lært meg en teknikk, en teknikk jeg ikke alltid klarer å følge, men likevel her er den.. Når jeg irriterer meg over noe, det være seg support eller lignende venter jeg en dag med å svare. Sender jeg e-mail eller ringer så koker hodet over og da kommer alle truslene og usaklighetene frem. Det er nok det som har skjedd her, Ikon har blitt tatt så på senga av Netshop sin supports dårlige forståelse/avvisning at han ikke klarte å roe seg ned, men svarte i sinne..

 

Ikon har en unnskyldning for å svare slik han gjør, det har ikke supportfyren, en som burde være mer profesjonell.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte først minnet men så avbestilte jeg det rett etter bestillingen fordi jeg ikke fant noe sted å skrive inn "timesalg" første gangen(Så jeg avbestilte den og tok bestillingen på nytt). Så etter en stund så slettet jeg også denne bestillingen sammen med de andre fordi jeg rett og slett ikke ville ha det lenger.

 

"Hei, Jeg har fått en purrelapp på en pakke som ligger på posten atm. Jeg kommer ikke til å hente denne da den ble avbestilt ca. 30 minutter etter at den ble bestilt. Ordre nr. På min side hos netshop er: xx xx xx

Jeg er 100% sikker på at denne ble avbestilt via min webside.

 

 

Mvh,

 

xx

"

 

Når jeg skrev denne mailen trodde jeg at det var den siste (Den jeg hadde merka med "Timesalg" som hadde gått igjennom)

 

......

Da slår det meg... De har ikke klart å slette den første jeg slettet(Og denne er jeg 1111110% sikker på at jeg slettet!!!)

Irritert over den arrogante holdningen til "support" karen svarer jeg mer direkte(og mer tydelig irritert tilbake)

 

 

Vel, beklager men da er dere enda mer inkompetente, for den bestillingen ble avbestilt ca. 2 minutter etter at den ble bestilt. Det kom ikke opp noe sted som jeg kunne skrive timesalg på bestillingen etter at jeg hadde bestilt den, så rett etter at den var bestilt gikk jeg inn og slettet ordren.

 

Jeg har forsvart deres service før når folk har klaget på den på hardware.no, men nå ser jeg at de hadde rett.

Skal ikke handle hos dere noe mer, takk for dårlig service!

 

Mvh,

 

xxx

 

Mulig du ser problemet bedre nå. Du har aldri beskrevet for dem at det var 2 ordrer, på samme måte som du har så fint beskrevet det for oss. (uthevet)

Det er fullt mulig feilen ligger hos Netshop, men mailene du sendte Netshop var alt annet en forklarende i forhold til problemet.

 

Ja, jeg er klar over dette og det har jeg vel sagt også nå i en stund :) Jeg har også sendt en ny mail til netshop og prøvd å forklart at jeg kanskje ikke var klar nok og i tillegg prøvd å forklare det litt bedre og helt saklig.

Men, hvis netshop fortsatt mener at jeg skal ned og rette opp i deres feil, så står jeg fortsatt på mitt om at det er dårlig kundeservice.(Noe jeg tipper de kommer til å gjøre, fordi deres grunnlag for at jeg skal levere det tilbake er at de tror jeg har gjort feil.(hva i all verden skjedde med "kunden har alltid rett"?))

Lenke til kommentar

De er jo ikke opplyst om at det var snakk om 2 forskjellige ordrer før du skriver det i siste post hvor du avslutter med idiot.

 

Ut i fra mailen du har sendt Netshop har de svart etter beste evne, og har gitt deg den beste servicen du kunne fått. Sett at du ikke hadde avbestilt var beste forslag for deg å bruke angreskjema. Når han tror det er snakk om en ordre synes han sikkert det er litt morsomt at du går fra avbestilt ca 30 min etter bestilling, til "AVBESTILT 2 min etter bestilling, idiot!"..

 

Poenget med siste svar fra Netshop;

Fra 30 til 2 min er ikke dårlig..

 

Det synes jeg faktisk var litt morsomt, i alle fall når du ikke har forklart dem skikkelig at det er snakk om 2 forskjellige bestillinger. Da hadde jeg også tenkt "Donald historie" (sand til Sahara etc.).

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Det er nettopp det det er, vanskelig for oss utenforstående å "dømme" i denne saken.. Jeg har lært meg en teknikk, en teknikk jeg ikke alltid klarer å følge, men likevel her er den.. Når jeg irriterer meg over noe, det være seg support eller lignende venter jeg en dag med å svare. Sender jeg e-mail eller ringer så koker hodet over og da kommer alle truslene og usaklighetene frem. Det er nok det som har skjedd her, Ikon har blitt tatt så på senga av Netshop sin supports dårlige forståelse/avvisning at han ikke klarte å roe seg ned, men svarte i sinne..

 

Ikon har en unnskyldning for å svare slik han gjør, det har ikke supportfyren, en som burde være mer profesjonell.

 

Takk! Er akkurat dette jeg mener! :) Jeg er 100% enig i at jeg gikk for langt(Sverger også til teknikken du snakker om her, men som du sier, ble tatt fullstendig på senga) så det får jeg ta på min kappe, samtidig som jeg mener at support aldri skal oppføre seg like usaklig som usaklige kunder(meg) hvilket det ble gjort her. En frustrert kunde er alltid frustrert av en grunn og ikke bare for å gjøre dagen til support dårlig.

Lenke til kommentar
De er jo ikke opplyst om at det var snakk om 2 forskjellige ordrer før du skriver det i siste post hvor du avslutter med idiot.

 

Ut i fra mailen du har sendt Netshop har de svart etter beste evne, og har gitt deg den beste servicen du kunne fått. Sett at du ikke hadde avbestilt var beste forslag for deg å bruke angreskjema. Når han tror det er snakk om en ordre synes han sikkert det er litt morsomt at du går fra avbestilt ca 30 min etter bestilling, til "AVBESTILT 2 min etter bestilling, idiot!"..

 

Vennligst les skikkelig i threads før du svarer... Jeg sier jo at jeg ikke har vært klar nok i min kommunikasjon med dem om at det er 2 forskjellige ordre. Jeg har også sagt at jeg har sendt en ny mail til de som forklarer dette. I mitt første svar i denne threaden(den etter første post) så sier jeg jo nettopp at jeg innser at jeg ikke har vært klar nok.

 

Videre så sier du at han syns det er "morsomt" at jeg går fra avbestilt ca. 30 minutter til avbestilt etter 2 minutter(idiot svarer jeg til hans svar på hans "morsomme" kommentar at det gikk fra 30 til 2 minutter) Hadde vært "morsomt" å se hvor "gøy" du hadde syntes det hadde vært hvis kundeservice hadde syns din frustrasjon var "morsom"... ("åååå seeee, han er så "morsom" når han er sint"....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...