JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei Vurderer sterkt å kjøpe meg en ny LCD skjerm slik at jeg kan kjøre "dual-screen" med min gamle skjerm (Compaq 17" LCD 8ms vga). Mitt skjermkort er et Nvidia 7900gt 256mb (hvis det har noe betydning. Jeg er litt noob på skjermer, så derfor lurer jeg på hvordan skjerm jeg bør kjøpe. Krav: MÅ kjøpes på www.shg.no (Fordi jeg har "tilgodebevis" der) 22" LCD widescreen MAX grense på 2500 kr. Har ikke mere enn 2500kr. Oppløsning 1680x1050 ??? Skal brukes til: -Spilling -Film -Surfing osv... Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan anbefale Samsung Syncmaster 226BW på det varmeste. Kjempeskjerm til under 2,5k. Fungerer kjempeflott til spilling og alt annet, og merker ingen etterslep i spill. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kan anbefale Samsung Syncmaster 226BW på det varmeste. Kjempeskjerm til under 2,5k. Fungerer kjempeflott til spilling og alt annet, og merker ingen etterslep i spill. Den har oppløsning på 1680x1050. Hvordan vil jeg merke forskjellen fra min nåværende skjerm (17" 1280x1024)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå