Shaper^ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fannt ingen mail til Acer slik at jeg kan spørre om dette selv, men jeg lurte på om dere kanskje har noe vitenskap om dette... Jeg har en Acer Aspire 5720ZG PC, som egentlig er helt grei, 2Gigg minne, grei disk, OK Cpu men CRAPPY sucky sucky 2 dollah skjermkort.. (8400GS M) Det jeg lurte på var om jeg kan få bytta Skjermkort og/eller CPU ved å betale for det selvfølgelig, lurte på om dette er noe de tilbyr eller noe jeg kan spørre om ? Eller om det er enkelt å gjøre selv.. Vil helst ikke gjøre det selv, da garantien min forsvinner, men det hadde ikke vært noe problem å få til hvis ikke bærbare er jævla forskjellige i forhold til Stasjonære.. Men er det noen som vet om jeg kan gjøre noe med skjermkortet og/eller CPU'en, og få hjelp til det av Acer eller få bestillt deler som passer? Takker på forhånd for hjelpen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 CPU skal være kurant å skifte. Det kan faktisk hende at det er mulig å skifte skjermkort på din pc, da den kan ha modulært skjermkort (MXM). Både 5920 og 5520 har dette. Problemet er at det er så godt som umulig å få kjøpt det skjermkortet du trenger for å sette inn i stedet. om du vil få hjelp av Acer? Det må du nesten ringe Acer og spørre om, de vet best... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm, takker Men når det gjelder CPU'en, hvordan er de i pris og hvor selges de? Skjermkortet skal jeg ta å ringe de om, må bare ha litt kontanter først Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå