-_Stenersen_- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Noen som vet om et gratis zip program, sånn som winzip? takker så mye for svar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg syns 7-Zip er det beste "zippeprogrammet" genialt i all sin enkelhet. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med Zip Genius: http://www.zipgenius.it/eng/index.php Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har fått en forkjærlighet til IZArc. Kjempeenkelt og greit, finnes på norsk også. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 blei 7-zip. funka fett.. takker så mye for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 enig med han som mente at izarc er best... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Winrar funker vel til dette og.. Står at det bare er en versjon som funker i 30dager, men den funker over det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå