ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg slenger meg på de 95% i denne tråden som synes logoen til sitt eget lag er finest, og sier Liverpool. Den har alt en logo skal ha - klubbsymbolet (Liverbirden), navn og etableringsdato, klubbens hymne/slagord, fine farger og god komposisjon. Rett og slett nydelig. I tillegg har den med en hyllest i form av to flammer, som er et symbol for å minne Hillsborough-tragedien. Det aller fineste er dog Liverbirden, som er klubbens kjennetegn gjennom en årrekke (tidligere var klubblogoen kun Liverbirden) og i tillegg har den vært et symbol for Liverpool som by i alle tider, så det er ikke bare et random valgt motiv, det ligger bysjel i det hele. Så ikke bare er logoen fin, den har også det viktigste - nemlig sjel i form av symboler som er viktige for klubben. Og det er for meg mye viktigere enn selve designet. Jeg heier for øvrig også på Viking, men synes ikke den er blant de fineste. Edit: Ordnet bilde Liverpool sin loge er finest, men så er jeg Liverpool fan sjøl da så Liverpool logoen hadde vært finere om det ikke var sjøsprøytgrønn. Hadde det vært vanlig mørk grønn eller kanskje blå hadde den vært mye finere Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg slenger meg på de 95% i denne tråden som synes logoen til sitt eget lag er finest, og sier Liverpool. Den har alt en logo skal ha - klubbsymbolet (Liverbirden), navn og etableringsdato, klubbens hymne/slagord, fine farger og god komposisjon. Rett og slett nydelig. I tillegg har den med en hyllest i form av to flammer, som er et symbol for å minne Hillsborough-tragedien. Det aller fineste er dog Liverbirden, som er klubbens kjennetegn gjennom en årrekke (tidligere var klubblogoen kun Liverbirden) og i tillegg har den vært et symbol for Liverpool som by i alle tider, så det er ikke bare et random valgt motiv, det ligger bysjel i det hele. Så ikke bare er logoen fin, den har også det viktigste - nemlig sjel i form av symboler som er viktige for klubben. Og det er for meg mye viktigere enn selve designet. Jeg heier for øvrig også på Viking, men synes ikke den er blant de fineste. Edit: Ordnet bilde Liverpool sin loge er finest, men så er jeg Liverpool fan sjøl da så Liverpool logoen hadde vært finere om det ikke var sjøsprøytgrønn. Hadde det vært vanlig mørk grønn eller kanskje blå hadde den vært mye finere Ja det er faktisk enig med deg i Denne fargen her er bedre Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Digger LFC logoen, men liker ikke fargekombinasjonen grønn og rødt. :S Liverbirden er praktfull! Endret 11. april 2008 av mnorm Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Digger LFC logoen, men liker ikke fargekombinasjonen grønn og rødt. :SLiverbirden er praktfull! Syns det er fint jeg Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Logoene i midt hjerte Ellers liker jeg denne ganske godt Vet ikke hvorfor, men synes den er litt tøff Lenke til kommentar
Janas93 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Liverpool sin logo. definetift den fineste Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uten tvil Nei fytti rakkern.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uten tvil Nei fytti rakkern.. Hva? Aner jeg et snev av frekkhet fra min byfrende? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uten tvil Nei fytti rakkern.. Hva? Aner jeg et snev av frekkhet fra min byfrende? Hehe, kanskje Syns ikke logoen til Everton er noe fin, men alle har sine meninger Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Må bare slenge med den nye logoen til QPR, nydelig etter min mening Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den var utrolig flott. Crystal Palace sin er også veldig fin. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Må bare slenge med den nye logoen til QPR, nydelig etter min mening Den der var very nice,*highfive*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå