Battone Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den kuleste logoen jeg har sett er denne. Og da er jeg 100% nøytral.. Blue Demons Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen sjel å spore i den logoen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sjel.. Hæ. Jeg legger ikke slike betydninger til en logo.. Alt jeg kan si er om den er bra eller dårlig.. Jeg mener jeg er bortimot 100% nøytral når det kommer til logoer og slikt, men selv med 100% nøytralitet så blir mine meninger subjektive. Jeg bare mener mine "nøytrale" meninger kan være litt mer verd i en slik diskusjon enn en United/liverpool fanatic... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det finnes ikke objektive meninger. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan man ikke bare like så godt spørre om hvilket lag man heier på? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan man ikke bare like så godt spørre om hvilket lag man heier på? Dårlig vits. Nei, det er ikke så enkelt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan man ikke bare like så godt spørre om hvilket lag man heier på? Dårlig vits. Nei, det er ikke så enkelt. Neivel? Det er jaggu ikke langt i fra. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan man ikke bare like så godt spørre om hvilket lag man heier på? Dårlig vits. Nei, det er ikke så enkelt. Neivel? Det er jaggu ikke langt i fra. Jo. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ikke bare fordi jeg er Madrid fan, selvom det sikket har en god del og si så syntes jeg at Real Madrid loegen er skikkelig fin. Også syntes jeg Liverpool logoen er veldig fin. Endret 7. februar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 blir så slik at man synes logoen til Favoritt laget er den fineste så selv synes jeg jo Man Utd og Viking sine er de fineste Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Viking logoen er ikke noe fin da! Når det gjelder Liverpool logoen er logoen noe av grunnen til at jeg syntes drakta er så stygg. Den er altfor mye pynt og vas på den, samtidig som grønt og rødt er en grusom kombinasjon. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg har Manchester United-brillene på meg, men jeg synes den er den fineste. Designet er kjempebra og fargene er fine og varme. Endret 7. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan man ikke bare like så godt spørre om hvilket lag man heier på? Dårlig vits. Nei, det er ikke så enkelt. Neivel? Det er jaggu ikke langt i fra. Jo. Tråden beviser noe anna. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er manu fan selv, men den er ikke noe spesielt pen etter min mening. Liverpool og Newcastle sine liker jeg, Roma var slettest ikke værst heller. Lenke til kommentar
olus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 blir så slik at man synes logoen til Favoritt laget er den fineste så selv synes jeg jo Man Utd og Viking sine er de fineste <3 Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg sier igjen at jeg syns Manchester logoen er finest. Topp fargekombinasjon, sterke farger, logoen symboliserer stolthet. Jeg er ikke manu fan. Har aldri brydd meg om fotball - ikke i det hele tatt.. I tillegg syns jeg Liverpool logoen symboliserer en form for stolthet, men ikke helt på samme måte =/ Også blir jeg syk av fargene - "gusje grønn" og svak rødfarge?! Omfg! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Den røde og gule logoen til Viking er så forbanna skammelig stygg. Rød og gul er ingen god kombinasjon for dem som har hatt litt fargelære. I tillegg er det et meningsløst flagg i kjedelig stil. Og hva er poenget med å ha en rød og gul logo når laget spiller i blått og hvitt, som i tillegg er en MYE bedre fargekombinasjon enn det? Det er basic, man trenger jævlig tykke brilleglass for å mene at Vikinglogoen er pen. Tenk dere Vikinglogo i blått og hvitt, det sier seg selv at den ville blitt bedre. Eneste er at formen er helt jævlig, med kjedelig skrift. Jeg visste ikke at hjertet deres var plassert i ræva. Og nei, jeg skal ikke komme rekende her med en Brannlogo.. Endret 7. februar 2008 av Insty Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen fargekombinasjon er dårlig, det vil du lære når du har hatt mer en litt fargelære. Se i United-logoen, mener du helt ærlig at rødt og gult ikke fungerer der? Og bare ta en titt på Real Madrid-logoen, den inneholder gult, grønt, rødt og blått - rene juletreet. Men på grunn av mengden av hver farge fungerer det fint. For øvrig er jeg mer enn enig angående Viking-logoen, den er ikke pen, og jeg skjønner virkelig lite av logofargene i forhold til draktfargene. Men sånn er det med veldig mange lag, draktene matcher ikke fargene i logoen - uten at det behøver å være noe negativt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Simpelt er nøkkelen til suksess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå