Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen kan slå Blackburn Rovers mener nå jeg, men så er jeg Blackburn fans så det holder Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Etter logoen ble pusset opp i 1998(?) er den alene på topp i verden. Flott logo, moderne, men samtidig trofast til de tidligere logoene. Friske farger og lett gjenkjennelig! Skal nevnes at jeg er United-supporter da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan noe forklare meg hvorfor dere har et skip i logoen deres? Manchester er jo absolutt ingen havneby... Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes Manchester Udt sin logo er fin. Selv er jeg ingen fan og har aldri interisert meg for fotball.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Som Liverpool supporter sier jeg Tottenham logoen. Med Liverpool på en sterk 2.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan noe forklare meg hvorfor dere har et skip i logoen deres? Manchester er jo absolutt ingen havneby... Da burde du kanskje friske opp kunnskapene dine. Manchester ligger ikke helt med havet, nei, men det er likevel en by som har med skip å gjøre, takket være Manchester Ship Canal. Det kan kanskje forklare skipet i logoen ... Goscinny Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm sløvt av meg, har jo bodd et år i Manchester faktisk tilogmed! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ManU sin logo er finest av de to som er postet her. Men så logoen virkelig annerledes ut i 97? Og hvorfor ønske de å bli assosiert med satanisme? Denne er finest. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Men så logoen virkelig annerledes ut i 97? De aller, aller fleste logoer blir pusset på opp igjennom tidene. Arsenal fikk ganske nylig ny logo, samme med Leeds og Boro, samt mange fler. Og hvorfor ønske de å bli assosiert med satanisme? Du er ufattelig god til å spre kvalme, men det er jammen det eneste. The Manchester United crest has been altered on a few occasions, but the basic form remains similar. The badge is derived from the crest of the city of Manchester. The devil on the club badge stems from the club's nickname "The Red Devils", which was adopted in the early 1960s after Matt Busby heard it in reference to the red-shirted Salford rugby league side. By the end of the 1960s, the devil had started to be included on club programmes and scarves, before it was finally incorporated into the club badge in 1970, holding its unmistakable trident. In 1998, the badge was once again redesigned, this time removing the words "Football Club".[35] This move was met with opposition from some supporters, who viewed it as a move away from the club's footballing roots and more into the business side of the game. The name the Red Devils comes from an early tour to France, where the French press labeled them as playing like devils, thus the name "Les Diables Rouges", which translates into English as The Red Devils. Uniteds logo fra 1960-tallet til 1973. Logoen fra 1973 til 1998. Fra 1998 til dags dato. Fin oppussing, akkurat det som trengs for at logoen skal ta vare på gamle verdier, men samtidig være moderne. Endret 5. februar 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Djevelen er eneste forskjell, sammen med litt sterkere farge, feitere font og former. Endret 5. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kvifor er djevelen der eigentleg? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Djevelen er eneste forskjell, sammen med litt sterkere farge, feitere font og former. Det er vel poenget? Den skal hele tiden være moderne og ikke se utdatert ut, men samtidig ta vare på gamle tradisjoner. Kvifor er djevelen der eigentleg? Se den forrige posten min i denne tråden, har redigert det inn der. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ManU du liksom.. Finnes bare en ordentlig logo Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) ManU du liksom.. Finnes bare en ordentlig logo Newcastle har i vert fall den fineste logoen i England. Det skal de ha. Selv syntes jeg disse er fine: og logoene til Real Socidad (skrivefeil), Espanyol, Real Valladolid og Racing Endret 5. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan noe forklare meg hvorfor dere har et skip i logoen deres? Manchester er jo absolutt ingen havneby... Kan jo ha noe slektskap med byvåpenet.. Pantera Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Liker logoen til Brann! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da var den saken løst. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Da var den saken løst. du liker logoer med fugler på altså Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selv om jeg er roma fan synes jeg denne tilhører toppen Har med byens historie å gjøre Selv synes jeg de skal spille med S.P.Q.R på fronten som de gjorde i en kamp i sommer men det er en annen sak Ellers er også manu, newcastle, catania, palermo, tottenham og Villarreal sine logoer er fine Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Roma har den rareste logoen jeg veit om. Haugesund er jo ingenting. Vil knapt kalle det en logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå