Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

det med facebook og relationship

Gjest blyg

Anbefalte innlegg

Hvordan er det det funker? om man skrur på "in a relationship" vil man da måtte det bekrefte det med motparten før det blir aktivt, eller vises det bare på en selv og motparten må gjøre det for seg selv?

Er litt sært om jeg skrur det på mens den utvalgte ikke trodde det var så seriøst.

Og da kommer det andre spørsmålet, hvor seriøst i et forhold er dere når dere setter dere til "in a relationship"

* føle seg tragisk manipulert over at facebook gjør slike ting med en..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må godta. Men hva hjelper det.

Skjedde med meg nettopp. Holder litt på med en for tiden. For noen dager siden hadde vi sex, rett etter vi var ferdig kjørte jeg hun hjem, da jeg kom hjem igjen hadde jeg fått mail fra facebook om at hun hadde endret statusen sin til "in a relationshp with ****** (meg altså)". Hva faen liksom?...vi har ikke diskutert noe, jeg trodde vi bare hadde sex. Vet ikke hva jeg gjør nå...kan liksom ikke la være å godta det heller. Hater facebook.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Fortsatt litt dumt å ingå et forhold gjennom Facebook. Er ikke verre enn å prate med henne da. Virker som det er du som må bestemme og du vil ha noe forhold eller ikke...

Er ikke så lett som det høres ut som. Orker ikke gå inn på det, var egentlig ikke det tråden handlet om.

Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett ingenting på relationship. Er så mye mer enkelt. Har heller ikke <3 ***** kyssklemmsnuskepåkjærestenminelskerdegoveraltiverden ++ i nicket mitt.

To venner av meg slo opp, og istedet for å fjerne in-a-relationship-saken og få maaaaasse spørsmål og henvendelser angående det, så sletta de bare kontoen.

Folk kan få vite at jeg er i et forhold i fra meg, ikke fra msn og facebook.

Lenke til kommentar
Man må godta. Men hva hjelper det.

Skjedde med meg nettopp. Holder litt på med en for tiden. For noen dager siden hadde vi sex, rett etter vi var ferdig kjørte jeg hun hjem, da jeg kom hjem igjen hadde jeg fått mail fra facebook om at hun hadde endret statusen sin til "in a relationshp with ****** (meg altså)". Hva faen liksom?...vi har ikke diskutert noe, jeg trodde vi bare hadde sex. Vet ikke hva jeg gjør nå...kan liksom ikke la være å godta det heller. Hater facebook.

Sorry men; :!: :!:

Trådstarter; Du kan ha "in a relationship" uten at det er knyttet til en annen person. Dette ser f.eks hos personer hvor partneren ikke er på facebook i hele tatt.

Det letteste i ditt tilfelle er kanskje å gå for "It's complicated" om du absolutt vil endre?

Jeg er helt enig i at det er surt å "avslutte et forhold" på facebook, da vil det hagle med spm og "trøst". Skulle ønske jeg aldri fylte inn den statusen i det hele tatt, når det kommer et bilde av knust hjerte med *navnet mitt* ved siden av på alle venners forsider.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fisken_*
Nei , men det er fortsatt mulig og snike på Facebook også.

Ikke for andre enn de du har på vennelista vel? Kanskje du heller bør vurdere å være mer selektiv med hvem du legger til på vennelista?

Lenke til kommentar

Ikke for andre enn de du har på vennelista vel? Kanskje du heller bør vurdere å være mer selektiv med hvem du legger til på vennelista?

De kan ikke komme inn på profilen din, men de kan se bilder taget av deg gjennom fotoalbummene til andre. Derfor er det greit å være litt kritisk til hvilke bilder som er taget av deg. Er det skikkelig ille fyllebilder er det best å be personen som har lagt de ut om å fjerne det :)

Lenke til kommentar
De kan ikke komme inn på profilen din, men de kan se bilder taget av deg gjennom fotoalbummene til andre. Derfor er det greit å være litt kritisk til hvilke bilder som er taget av deg. Er det skikkelig ille fyllebilder er det best å be personen som har lagt de ut om å fjerne det :)

OT men.. Det forundrer meg at ikke flere er mer kritiske til hva de legger ut. "Alle" er på Facebook, personlig vil jeg ikke at alle mine forbindelser skal vite alt om meg som privatperson.

Lenke til kommentar

være litt kritisk til hva man legger ut og hvem som er på vennelista så er det ikke noe større problem.

men ja, den relationship greia er litt sær. Husker jeg lo godt første gangen jeg satte på in a relationship der. "You are now in a relationship with XXXX" Akkurat som om man ikke ble i lag før da liksom :p

Lenke til kommentar

Og når jeg nettopp satt singel der, føltes det som et steg, ja.. :p

Huff.

Men tips til folk: Klikk på "privacy" oppe til høyre, og du kan velge hva som kommer på "news feed", og hukke bort relationship, slik at det kun vises der oppe i profilen din, og ikke på alles førstesider. :)

Lenke til kommentar

eller du kan fjærne taggen selv, tror det funker også, tror det står sånn X remove tagg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...