Footy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har et lite prosjekt gående der jeg spør forskjellige mennesker jeg kjenner hva som var favoritt serien deres på 80'tallet. Jeg bruker så kjenningsmelodien (introen) som ringetone når den personen ringer.. Så til saken, har en kamerat som forklarer en tegneserie jeg ikke kan huske i det hele tatt, og han husker ikke mer enn det jeg kommer til å fortelle. Den handlet som så mye på 80'tallet om noe krig, det meste var vann basert. Sånn jeg forstod det så var det noe med en U-Båt som kunne gjøre seg om til et Hangarskip over vann, samtidlig som tuppen av båten (under vann altså) var en liten miniubåt... Noen som har noen forslag? takk takk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tigersharks? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 viste linken din til han.. det var ikke den. jeg quoter han: "næh - var ikke noe overnaturlig annet enn at det var scifi" og "MULIG noe aliens, men det KAN jeg ikke huske" Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Thundersub / Blue Noah? In the year 2052, aliens whose planet was destroyed invade Earth to make it their new home. Humanity's only hope is the Thundersub, a submarine that has the potential to fight in space. Thundersub's crew, helped by a group of students, fights the aliens at sea and tries to reach Research Base 9, where Thundersub can be modified into a spaceship. This anime was produced in 1979 and its original Japanese name was Uchū Kūbo Burū Noa (Space Carrier Blue Noah). http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=4651 På ett punkt var det dubbet til engelsk Star Blazers er ganske liknende egentlig Endret 12. februar 2008 av AssKicR Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Å tusen takk! det er jo nødt å være en av disse, får ikke bekreftet noe før han er hjemme fra bryllupsreise. skal si i fra få fort jeg vet noe Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Det var den! (Blue Noah altså) Da er vi godt i gang, nå mp jeg bare finne den engelske introen Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Lykke til. Ser ut til å være vanskelig å få tak i :/ Får vel greie deg med den japanse forløpig da Endret 19. februar 2008 av AssKicR Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Vel, ser ut til at den engelske introen bare var musikalsk i henhold til enkelte kilder, men finner ikke den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå