MaxP2P Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei, Firmaet har nå behov for en automatisert sentralbord løsning, og jeg lurer da på om det er noen som har erfaring / kan anbefale en totalleverandører av disse tjenester. (PS: Det er snakk om en liten bedrift, så det er dermed ikke behov for noe kjempekomplisert løsning.) Har sålangt vært i kontakt med NetNordic, men skulle gjerne hatt et par andre firmaer for prissammenligning osv. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) For ikke å gå rett i reklamefella, så holder jeg meg til å anbefale produkt: Aastra.no leverer et telefonsystem som vi er veldig godt fornøyd med. (Inkl. automatisert sentralbord) De er meget fleksible, har gode standardpakker, greie å montere/programmere og er delvis åpne for brukerbasert redigering/styring. PS: Se opp for fellen 'overautomatisert sentralbord' Om du kontakter Aastra.no så vil de kunne anbefale en leverandør i ditt distrikt. [edit:addon] Endret 5. februar 2008 av Cerwell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå