NorvegianDad Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som kan gi meg en rangering på beste måtene å overføre lyd på? Digitalt,er det HDMI som er best der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 HDMI har jo størst båndbredde, men både Coax og Optiske kabler kan brukes til digital lydoverføring. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Vil du kunne høre forskjell på de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nei. EDIT: Sikkert noen som vil hevde de kan det. Men dette skal man ta med en klype salt; eller helst en hel pakke. Endret 5. februar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Siden det er digitalt er det nok ikke mulig å høre forskjell på lyden. Da må det i så fall være noe galt med kabelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Men man må huske på at Coax er utsatt for elektromagnetisk forstyrrelse, noe ikke optisk er. På den andre siden er optiske kabler avhengig av et godt (lys)signal. Uten noen spesiell grunn liker jeg Coax best. Har en Nordost Optix Digital fra DVD til reciever og en optisk fra QED til PS3-en. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg er svært fornøyd med coaxial digital kabel. Jeg har liten erfaring med HDMI og lyd, siden recieveren min støtter ikke lyd over HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå