Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Heller på med jødedommen og lurer på eksempel på at gud har hjelpt jøden oppgjennom årene. alt kjøpes;) anyone? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eneste jeg har hørt om er utvandringen fra Egypt osv, men selv det er mer en myte enn historisk fakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, det er vell den mest kjente. men det er ikke noe annet? takk forresten! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du kan helt sikkert finne eksempler på at individuelle jøder har fått "hjelp fra gud" opp igjennom tidene, men som folk har de stort sett hatt det jævlig de siste par tusen år. Er ikke uten grunn at de satser knallhardt på militæret og murer seg inne. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes ikke dette høres ut som noe som bør med i en skoleoppgave. Hvilket fag dreier det seg om? Såvidt jeg kan skjønne, bør spørsmål om Gud hjelper noen holdes utenfor religionsfagene slik de er formet i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 krl ja. fikk i oppdrag å finne ut flere eksempel på at gud hjelper jødene. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Å, kjære vene. Vel, det finnes ingen. Endret 5. februar 2008 av Lolla Palooza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 worth a try;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå