Early Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nokon som har lest boka: Wolf of the plains av Conn Iggulden ? Er den å anbefale? Eller har du hørt den skal vere bra? Eg har tenkt å kanskje kjøpe den, men er ikkje heilt sikker, er boka skriven som ei historiebok eller er den meir roman/drama/action/eventyr? Og eit siste spørsmål, er den vanskelig å lese på engelsk? Takker for svar Endret 5. februar 2008 av Early Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette er en veldig underholdene bok, med masse action. Den foregår i historisk perspektiv, med Temujin (unge Djengis Khan) som hovedperson. Det er et veldig lett språk som er lett å lese for de fleste. Har selv lest alt som har kommet ut av Conn Iggulden untatt den siste boken om Djengis Khan. Boken er skjønnlitterær med masse action. Forfatteren har gjort et ganske bra forarbeid foran denne boken, han har bodd blant nomadene i Mongolia og hørt på fortellingene om Djengis Khan. Dette gjør at boken blir mer virkelig enn hans serie om Cæsar som er full av historiske feil og lettvinte løsninger Lenke til kommentar
Early Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Supert, takktakk Genialt det der med at han har budd med nomadane og hørt på fortelling, eg har uansett bestemt meg no for å kjøpe boka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå