adde_spillegal Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nesten hver gang jeg starter maskinen så tar det tid før jeg kommer på nettet. Får være der litt, så detter jeg ut. Den bytter theme, også siern at ReadyBoost har sluttet å virke. Jeg har aldri brukt readyboost til noe som helst. Så er det noen måte å få avinstallert ReadyBoost, eller er det noen annen måte å løse problemet på? Har et spørsmål til: Kan jeg ta backup av noen filer, så reinstallere datan, og at ilene fortsatt er der? Endret 6. februar 2008 av adde_spillegal Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tviler på at det går an å avinstallere ReadyBoost, men du kan jo skru av tjenesten. Gå til Kontrollpanel -> Administrative verktøy ->Tjenester -> Så deaktiverer du tjenesten ReadyBoost. Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Takk! Da tester jeg om det funker Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Det funket ikke å deaktivere ReadyBoost. Noen flere forslag? Og kan jeg ta backup av noe, la det ligge på hardisken og reinstallere uten å miste det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå