Kjakan24 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Nå er "the others" bare glemt.... Har nå sett igjennom siste del av sesong 3 og de to første episodene av sesong 4. Virker som historien rundt "the others" er helt glemt eller gjemt vekk. Iløpet av sesong 3 fikk vi vite mye om the others, hvem de var og at de tok over Dharma stasjonene. Tror vi får vite mer om Dharma via flashbacks i kommende episoder. Noe sier meg at vi kommer til å få en del flashbacks som nøster opp mer om Dharma og hva de gjorde på øya. Men tilbake til "the others". Slik jeg har fått det med meg så er det bare Richard som lever av de karakterene vi har blitt godt kjent med. Han og de to små barna fra the tailsection, samt hun flyvertinnen. De er de eneste i den gruppen som jeg med sikkerhet vet hvem er. Resten av gruppen er såkalte "socks" som de kaller ukjente statister i Lost. Er jo en ganske stor greie at denne gjengen bare er ute i jungelen og vi ikke har hørt fra de på to hele episoder. Uten noen karakterer vi kjenner veldig godt så ser det også ut til at vi ikke får høre mer fra de før noen vi kjenner godt drar tilbake. Men foruten flyvertinnen, de to barna og Richard Alpart hvem fler kjenner vi i denne gruppen ? De fleste er jo døde eller med våre castaways. Noen som vet om noen karakterer vi har blitt kjent med og som er blant "the others" nå ? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 De er nok helt sikkert ikke glemt, men fokuset i serien har dreid nå de to siste epiosodene. Slik skjer hele tiden i denne serien, så det er neppe noe å være redd for. Kommer ikke selv på noen andre vi er blitt kjent med der nei, men kan hende vi kommer til å bli kjent med noen? Deres rolle har sannsynligvis dreid noe, men de har mye kunnskap og en historie det blir spennende å bli mer kjent med. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er en følelse jeg ikke klarer å bli kvitt: Når han harry-duden (husker ikke navnet; han som egentlig skulle fly 815) slipper modellflyet ned i akvariet får jeg for meg at disse mystiske folka har laget en modell som de har senket i havet for å fjerne spekulasjon om at de kanskje fortsatt lever ... Er sånne ting jeg både elsker og hater med Lost. Jeg får for meg ting som kanskje ikke er der, og så klarer jeg ikke riste av følelsen. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Er en følelse jeg ikke klarer å bli kvitt: Når han harry-duden (husker ikke navnet; han som egentlig skulle fly 815) slipper modellflyet ned i akvariet får jeg for meg at disse mystiske folka har laget en modell som de har senket i havet for å fjerne spekulasjon om at de kanskje fortsatt lever ... Er sånne ting jeg både elsker og hater med Lost. Jeg får for meg ting som kanskje ikke er der, og så klarer jeg ikke riste av følelsen. Det kan være et hint til hvordan de gjorde det ja. Tenkte ikke den veien selv. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, det kan hende. Hvis dette er tilfelle gjorde de nok dette for å få vekk fokuset fra vraket, siden da tror folk at det er funnet og alle er bekreftet døde. Hva de egentlig vil på øya er jeg ikke sikker på. Vi vet at de vil ha Ben, men de virker liksom litt for skumle til og bare ville finne mer ut om øya. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis de er Dharma / har noe med Dharma å gjøre så er jo det at Ben gjorde et massemord en god grunn til å ville ta han. Med "de" mener jeg da folkene som har hyret inn de fem redningsfolkene. Men det er jo minst to folk til på båten også da. "George" er en av de og Miles snakket også med en jente på Walie Talkie i forrige episode. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lurer på hva som skjedde med de russerne (?) som la merke til radarutslaget i slutten av sesong to. De har jeg ikke sett noe til ennå, men de jobba visst for Penny (kjäresten til Desmond). Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi ventet på å høre noe mer fra dem hele sesong tre (ihvertfall gjorde jeg det), men vi fikk jo aldri høre mer. At vi hørte om dem da gjorde jo alle sikre på at det var de som var på båten, men det var det jo ikke. Hvilken forbindelse, om det er noen, som er mellom båtfolka og Oennys folk, det er bare opp til fantasiens begrensninger nå. Jeg vil tippe at de begge er organisasjoner som på ett eller annet vis er interessert i øya og dens hemmeligheter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Penny er vel mest opptatt av å finne kjære sin Desmond og har hyret en gjeng portugisere (var det ikke det de var?) for å få tak i han. Antakeligvis har hun kommet over en eller annen teori om denne mystiske øya, og dratt konklusjonen om at Desmond har forvillet seg dit. Hvordan hun vet alt dette, har jeg ikke peiling på, men med tanke på at fattern hadde mye penger så er det jo ikke rart at hun har cash til å kjøre en storstilt leteaksjon etter han og øya. Jeg håper vi får hørt litt mer fra Penny snart. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Husk at Pennys far hadde sterke bånd til Dharma, så det kan fort ligge noe her. Det var også en direktelinje mellom the looking glass og hennes kontor, så hen er "inne" på øya allerede. Og hvorfor hadde Naomi med seg bildet av Penny, der ligger det en link dem imellom? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Zonko: Ja, jeg hadde helt glemt det bildet. Det er noe muffens på ferde på den öya, ja... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hvorfor starter denne episoden likt som episode 1? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 var visst bare jeg som hadde fått en litt fucked up episode.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå