Thor. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal snart levere inn kortet på garanti på grunn av trøbbel med crash under spilling. Er det noe her som tilsier at garantien er/kan være brutt? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei kan ikke se hva det skulle være. Har du klokket kortet noen gang? byttet vifte eller kjølepasta? Hvis du kjører på stock settings og kortet likevel crasher kan det være hva som helst. Hva er temperaturer? (idle/load) Får du noen feilmelding? Skjer det i alle spill eller er det i noen spesielle spill/aplikasjoner at dette skjer? Hvis du uansett er sikker på at det er skjermkortet som er problemet, så er det bare å sende det inn, kan være at kortet du fikk ikke takler fabrikklokkingen... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg begynner å vende hodet mot NorthQ en (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332660) Det var bare negative tilbakemeldinger. Skal på et større lan til helgen og broren min med gamlemaskinen min møter opp der. Den takler 7800GT så burde la seg gjøre å prøve skjermkortet i hans maskin. Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg bladde i menyene til skjermkortet og var uheldig med scrollehjulet. Mente jeg endret på noe men er ikke sikker. Det kræsjer i crysis, css, delvis i bf2 og minimalt i unreal tournament 2004 Sist så spilte jeg css med 1024x768 oppløsning og lavest mulig grafikk i et kvarter, byttet til absolutt max (1280x1024, 16xQ CSAA, anisotropisk16x og resten på maks) og det kræsja på under 10 sekunder etter at instillingene var lagret. Når jeg surfer, spiller flash spillet Onslaught eller ser film på hd-tv via dvi-hdmi kabel har jeg absolutt ingen problemer. Følgende skjer mår maskinen fryser: Bildet låses helt. ALT+F4/alt+tab og alle andre kombinasjoner for å bytte vindu fungerer ikke. Lyden spiller samme sekundet med lyd og i 3d mark ser jeg at skjermkortet fryser bildet i 1-2 sek og hopper tilbake en frame! Hdd lampen blinker med gjevne mellomrom Litt rotete men jeg håper det ble leselig Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Krysstestet skjermkortet på et lan. Jeg hadde: amd64x2 600+ 8800gtx fatality NorthQ 4775-500 (500w) asus socket 775 kort "Den andre maskinen": AmdA 64 3200+ 7800GT sunbeam butterfly ellernoe 480w asus a8n sli premium Vi byttet skjermkort og kjørte en 3D mark hver og gjett hva! 8800 GTS kortet kræsjamed akkurat samme symptomene både på nyeste stabile og beta driverne. Dette skjermkortet skal til komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå