maXini Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Heisann =) For noen dager siden reinstallerte jeg hele PC-en pga mange virus. Og etter det, funket PC-en fint. Og en dag senere, da jeg ville høre på musikk, så kom det ikke lyd. Jeg har lenge prøvd å fikse det... Men får det ikke til. Jeg dro til den Hjelp & Støtte greia.. Der stod det at jeg skulle åpne volum kontroll.. Så jeg trykker på Start - Alle Programmer - Tilbehør - Underholdning - Volumkontroll, men da kommer dette opp: "Det er ingen tilgjengelige mikserenheter. Du kan installere mikserenheter, ved å gå til Kontrollpanell, klikke Skrivere og annen maskinvare og deretter Legg til maskinvare. Der skjønte jeg ikke noe :S Noen som kunne hjelpe meg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mest sannsynlig trenger du å laste ned lyddrivere før du får lyd. Er lydkortet integrert på hovedkortet? I så fall, om du oppgir det hele produktnavnet til hovedkortet er det enkelt å finne riktig lyddriver. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Åssen finner jeg navnet til hovedkortet? Jeg har en Fujitsu Siemens Scaleo J PC Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dersom du går til nedlastingssiden til Fujitsu Simens kan du skrive inn serienummeren til PC (som du finner her). Da skal du komme til en side hvor du kan laste ned drivere og denslags, og jeg vil tippe du vil finne drivere for lydkort der. Lenke til kommentar
TGRacing Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Åssen finner jeg navnet til hovedkortet? Jeg har en Fujitsu Siemens Scaleo J PC Du kan laste ned et lite program som heter cpu-z. Dette henter og viser deg informasjon om hardware'en i maskinen din. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skagen, Jeg lasta akkurat ned Audio ALC Azalia 861,880,260,883,888 Tror det er det lydkortet heter... Men mappen inneholdt kjempe mange filer. Hva skal jeg gjøre nå? Endret 8. februar 2008 av chari14 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det noen .exe eller .msi-filer der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå