chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har enda ikke møtt noen som hører på techno jeg. Subkultur . Uasnett så har ikke den stilen noe med techno å gjøre. Det heter ikke tekno. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke gjør tråden om til teite "jeg er større og kan banke deg" greier. Et slikt utsagn er grunnløst og provoserende, vi vet begge at vi aldri kommer til å sloss uansett.Utrykk deg med skikkelig ord istedenfor å dra en "one-liner" i Terminator stil. Greit, prøver igjen. Kan jeg banke opp deg hvis jeg synes du ser teit ut? Hva som er stilig og god klestil er jo en personlig mening. Jeg synes du burde prøve å respektere hva andre liker isteden for å si at du hater dem. Jeg ser ofte folk jeg synes ser teite ut, men får ikke tanker om at jeg har lyst til å banke de opp. Jeg har aldri uttrykt at jeg hater dem, har nok ingenting i mot dem som person, men den kulturelle veien de følger har jeg noe i mot. Selvfølgelig er det en personlig mening og her utrykker jeg min personlige mening om noen andre sin personlige mening. I den forstand at de tror det ser bra ut. Jeg kan godt respektere mennesker som person på tross av klestil. Forandrer ikke faktumet at jeg kommer til å fortelle de at de ser helt latterlig ut, for det håper jeg at de forteller meg hvis jeg ser helt latterlig ut selv. Hvis jeg kommer gående i en Rosa lacoste skjorte og crocs så er du mer en velkommen til å banke meg. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du har jo Dexter i avateren. You know what to do. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Få dere et liv hele gjengen. Konsentrer dere om dere selv og hvordan dere opptrer, ikke hvordan andre opptrer. Kunne du ikke sakt noe mer fornuftig? Det må jo være noe seriøst galt med samfunnet hvis man ikke skal kunne kommentere på hvordan andre folk opptrer. Hvis alle i samfunnet bare konsentrerte seg om seg selv og ikke uttrykt sin mening om andre og deres oppførsel og opptreden ville vi vært en sørgelig gjeng med selvopptatte egoister. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Du har jo Dexter i avateren. You know what to do. Dexter er utspekulert, og han dreper personer skyldig i voldsomme lovbrud og drap. Jeg er ikke utspekulert, og jeg kommer ikke til gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er enig med deg, hater sånne folk, selv om jeg snuser og er 18 år, hater jeg at små shitkids maser etter å få "bomme" en. Kanskje litt for provoserende emnetittel selv om du vil ha oppmerksomhet ? Havon Endret 5. februar 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nei, men jeg har intrykket av at det er slik. Paralellklassen min kler seg slik og hører på techno. I vår klasse kler vi oss normalt og vi hører på 60-70talls rock. Bra! (det var alt jeg ville si til deg) Altså, posten din henger egentlig ikke helt sammen. Men det gidder jeg ikke å legge ut om. Hovedpoenget var uansett at jeg skjønner hva du mener.. Nå sitter sikkert technofolka og baksnakker meg, fordi jeg har skjegg, mustasj og langt hår og jeg spiller rock og blues hele dagen. Men fanken så lyst jeg har til å henge dem opp på veggen. Sossebassene selv som går rundt i caps og joggebukser. MEN FOR POKKER, KNYT BUKSENE OPPE UNDER ARMENE DA! Hatet ditt mot denne folkegruppen støttes! Endret 5. februar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå sitter sikkert technofolka og baksnakker meg, fordi jeg har skjegg, mustasj og langt hår og jeg spiller rock og blues hele dagen. Eller er du en av disse ignorante shitkidsa som tror at all elektronisk musikk er "techno"? Skaff litt peiling (LITT!) før du uttaler deg. Kjenner du i det hele tatt noen som hører på TECHNO?? Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Er enig med deg, hater sånne folk, selv om jeg snuser og er 18 år, hater jeg at små shitkids maser etter å få "bomme" en. Kanskje litt for provoserende emnetittel selv om du vil ha oppmerksomhet ? Havon Har ikke noe imot snus, bruker det selv på arbeid. Men det er måten de bruker det på, stapper to stykker rett over fortennene, det blir mindre effekt pga strenger som ligger der og det synes mye bedre. Derfor de legger den der også fordi de tror at det er kult. Personlig synes jeg at det ser teit ut, men jeg bruker det som sakt selv. Legger bare porsjonen til venstre eller høyre og da er det nesten umulig å se det på meg. Provoserende emnetittel er jo poenget mitt, folk skjønner jo sammenhengen med en gang de leser tråden, noe mange garanter gjør fordi den er så provoserende, og muligens litt misvisende. Men der igjen så er det poenget... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Få dere et liv hele gjengen. Konsentrer dere om dere selv og hvordan dere opptrer, ikke hvordan andre opptrer. Kunne du ikke sakt noe mer fornuftig? Det må jo være noe seriøst galt med samfunnet hvis man ikke skal kunne kommentere på hvordan andre folk opptrer. Hvis alle i samfunnet bare konsentrerte seg om seg selv og ikke uttrykt sin mening om andre og deres oppførsel og opptreden ville vi vært en sørgelig gjeng med selvopptatte egoister. Vel, hvis du skal lære folk hvordan de skal kle seg og te seg blir du en gammel og sørgelig mann. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er enig med deg, hater sånne folk, selv om jeg snuser og er 18 år, hater jeg at små shitkids maser etter å få "bomme" en. Kanskje litt for provoserende emnetittel selv om du vil ha oppmerksomhet ? Havon Har ikke noe imot snus, bruker det selv på arbeid. Men det er måten de bruker det på, stapper to stykker rett over fortennene, det blir mindre effekt pga strenger som ligger der og det synes mye bedre. Derfor de legger den der også fordi de tror at det er kult. Personlig synes jeg at det ser teit ut, men jeg bruker det som sakt selv. Legger bare porsjonen til venstre eller høyre og da er det nesten umulig å se det på meg. Provoserende emnetittel er jo poenget mitt, folk skjønner jo sammenhengen med en gang de leser tråden, noe mange garanter gjør fordi den er så provoserende, og muligens litt misvisende. Men der igjen så er det poenget... jeg tror ikke man får mindre effekt av å snuse på midten? i want proof. jeg har nylig sluttet med snus, men da jeg snusa så snusa jeg på midten. dette gjorde jeg ikke får å få oppmerksomhet, eller for at den skulle syns mer. jeg snusa på midten fordi jeg syns at snusen lå mye bedre der og at det føltes mye mer naturlig. Jeg kjenner ingen som tror det er kult å snuse på midten. snus er i seg selv ukult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 snus er i seg selv ukult. + 1 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg mener at alle skal få kle seg som de vil! Men et sted går grensen, skyt dem! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 røyk og da (: blir det + i boka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 røyk og da (: blir det + i boka? Jepp. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Få dere et liv hele gjengen. Konsentrer dere om dere selv og hvordan dere opptrer, ikke hvordan andre opptrer. /care Synes det var veldig morsom lesing og hater sånne folk, noen av de fortjener bank for å være stygge/dumme ja. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg prøver som regel å ikke henge meg opp i andres utseende og klesstil, jeg begynner (åpenbart) å bli for gammel til å vite hva som ser bra ut. MEN!!! Klovnekostymer hører hjemme på småtjukke menn med hvit sminke og rød, rund nese i ansiktet. Trådstarter, jeg er gjerne sidekick på klovnebitchslapping. Spread the word! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Stakkars deg, du må ha store problemer i hverdagen. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke gjør tråden om til teite "jeg er større og kan banke deg" greier. Et slikt utsagn er grunnløst og provoserende, vi vet begge at vi aldri kommer til å sloss uansett.Utrykk deg med skikkelig ord istedenfor å dra en "one-liner" i Terminator stil. Greit, prøver igjen. Kan jeg banke opp deg hvis jeg synes du ser teit ut? Hva som er stilig og god klestil er jo en personlig mening. Jeg synes du burde prøve å respektere hva andre liker isteden for å si at du hater dem. Jeg ser ofte folk jeg synes ser teite ut, men får ikke tanker om at jeg har lyst til å banke de opp. Det gjør sannelig jeg, når jeg ser mange av guttene på skolen med den elendige buksa oppi sokkene, med den store snusleppen som om noen hadde pælmet til dem. Av og til for jeg lyst til å presse en snusboks ned i halsen deres, dermed se dem kvæles etterpå. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) jeg tror ikke man får mindre effekt av å snuse på midten? i want proof.jeg har nylig sluttet med snus, men da jeg snusa så snusa jeg på midten. dette gjorde jeg ikke får å få oppmerksomhet, eller for at den skulle syns mer. jeg snusa på midten fordi jeg syns at snusen lå mye bedre der og at det føltes mye mer naturlig. Jeg kjenner ingen som tror det er kult å snuse på midten. snus er i seg selv ukult. Nei jeg har ikke noe bevis, det er bare min mening. Skulle kanskje uttrykt det bedre. Jeg merker også at hvis du har den på midten så vil den renne mer, men der igjen personlig mening, det er noe som sikkert er individuelt per person. Men fremdeles må du inrømmet at å stappe to stykker på samme plass foran ser rimelig teit ut. Og jeg vil tro det er ganske nyttesløst. Om det er kult eller ikke kult er ikke saken, det som er saken er at en del 13-14 åringer snuser fordi de synes det er kult. Mange i den alderen har ikke vett til bedre. Endret 5. februar 2008 av Spjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå