inaktiv000 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kjøpte en ekstra til en kompis, men han greide å skaffe til seg selv. Så da har jeg en ekstra jeg vil få solgt, med fortjeneste... Prøvde på QXL, men den forsvant jo. Er det lov å f. eks. selge en "pen konvolutt, metallicabillett medfølger" eller noe sånt? Eller andre tips? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kjøpte en ekstra til en kompis, men han greide å skaffe til seg selv. Så da har jeg en ekstra jeg vil få solgt, med fortjeneste... Prøvde på QXL, men den forsvant jo. Er det lov å f. eks. selge en "pen konvolutt, metallicabillett medfølger" eller noe sånt? Eller andre tips? legg den ut på finn.no skriv på pris ihvertfall opp til 3ganger buy. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er ikkje lovleg å selje den til meir enn det du kjøpte den for. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 QXL sjekker alle annonser før de poster dem videre, og alle former for svartebørssalg fjernes. Men det kan omgås ved å ikke sette noen pris, bare Gi Bud. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 OK, men så fort noen f.eks. byr 2000, blir den da stengt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så da har jeg en ekstra jeg vil få solgt, med fortjeneste... Per 1.juli i fjor er svartebørs-salg ikke lengre lov, så i verste fall vil du kunne bli anmeldt for slikt salg. Og siden det er ulovlig vil vi heller ikke ha diskusjoner om det hos oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg