togi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ser etter en ny jobb laptop.. De mest krevende programmene som kommer til å bli kjørt på den er nok VMware, Photoshop, og kanskje et kartsystem som bruker mye minne Det bruker helt fint 1-1.4gb minne. Kanskje jeg kommer til å spille litt på den og.. da vil det blir spill som UT3 dersom maskinen blir god nok til det. Jeg har ikke fått noe øvre grense for pengebruk men jeg vil helst ikke at den skal overstige 20.000,- ink. mva. Håper jeg har fått med all infoen... Takk for tips Lenke til kommentar
spectrA Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det enkleste hvis du vil ha en pc er å finne en du liker fordi man pleier å få det man betaler for når det koster så mye. Men her er det en som så god ut til å være under 20k Asus G2S 300Gb harddisk Endret 5. februar 2008 av thrixx Lenke til kommentar
lurte Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sjekk her http://www.hardware.no/artikler/baerbar_pc/1627 kan jo være nyttig:) Men denne guiden blir kanskje litt gammel. Endret 5. februar 2008 av lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå