Gå til innhold

Multiplattformspill. Hvorfor ikke online muligheter på tvers av konsoller..?

magiXen

Anbefalte innlegg

Hei.. detta er ikke et spørsmål som jeg lurer på. Men snarere et diskusjonstema..

Så på første sia nu hvor det sto no om nye call of duty 4 maps feks.. Å tenkte når jeg så ps3 coveret atte Faen heller.. hvorfor i alle dager kan dem ikke få spillt ps3 mot 360 i samme spill? Mener å ha lest for ca et års tid sia her på gamer.no at Gears of War hadde en slik mulighet i framtia.. mot Pc.... Måtte jo igrunn vært bra butikk både for $0ny og M$ :p

Btw: Også kan vi drite i å kommentere hver minste trykkfeil.. Noe trøtt så ha lesebriller ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Fordi microsoft og sony er "pripne" og skal ha det akkurat

slik de vil ha det. Derfor de er så forskjellige også.

Ganske latterlig, men jeg orker ikke spille mot f.eks en ps3 med tastatur og mus, selvom de sikkert hadde funnet en ordning for dette.

Lenke til kommentar
microsoft har ei lukka online teneste so dei kontrollerer med ei jernhand så me kan gløyme noke kryssplatform på x360 vertfall..
Shadowrun er jo crossplatform mellom PC og 360... og er en grunn til at den er så god som den er (online delen til 360 altså), nemlig at den er så "lukket".
Lenke til kommentar
microsoft har ei lukka online teneste so dei kontrollerer med ei jernhand så me kan gløyme noke kryssplatform på x360 vertfall..
Shadowrun er jo crossplatform mellom PC og 360... og er en grunn til at den er så god som den er (online delen til 360 altså), nemlig at den er så "lukket".

ny informasjon for meg.:)

sa aldri att den lukka tenesta var ein ulempe..deira modell rundt online er 10 ganger bedre enn sony sin..enda..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...