Spragleknas Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Noen med forslag, gjerne med begrunnelse Eller blir det mye bedre dersom man leverer bildene til den lokale foto-sjappa? Endret 5. februar 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen med forslag, gjerne med begrunnelse Eller blir det mye bedre dersom man leverer bildene til den lokale foto-sjappa? Selv har jeg vært godt fornøyd med min gamle Canon-scanner, men den har begynt å fuske litt med farger den siste tiden. Men dersom jeg skal ha ny (ikke sikker på om jeg trenger det), vil jeg vurdere Canon igjen. Min er en rimelig modell med Lide-teknologi, og f.eks. Lide60 burde gjøre jobben. Det kan være det blir bedre resultat om du leverer bildene til den lokale fotobutikken, men det avhenger mer av menneskene som jobber der enn utstyret, for scannere til å scanne bilder er jevnt over meget gode i dag. Der jeg jobber har vi en Epson-scanner som også fungerer godt, og Espon står også på listen over aktuelle produsenter når jeg skal ha ny en gang. På film (negativ/dias) er det en del forskjell, dog, og da bør du en del opp i pris også for å få tilfredsstillende resultat. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Takker for svar! Har vurdert denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326102 Noen med kommentarer? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takker for svar!Har vurdert denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326102 Noen med kommentarer? Helt sikkert et utmerket valg, jeg ville dog undersøkt når den er lansert, og valgt en av de nyeste. Ikke fordi jeg tror de er vesentlig mye bedre, men det er alltid greit å ha nyeste serien. Tror denne er ganske ny, forøvrig... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Kom på at vi har en HP 2310 (AIO) tilgjengelig, og vil se om denne gjør susen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå