JonW Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hei, Jeg har lyst til å kjøpe sånn axe dusjsåpe, men jeg finner den ikke i noen butikker. Er det noen som vet om noen butikker i norge man får kjøpt den ? PS: Mulig jeg tok denne tråden i feil forum axe_ruler_lism.bmp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Diverse matbutikker, Meny blandt annet. Lenke til kommentar
JonW Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Har vært der uten å finne. Men kan prøve på nytt Takk Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Alle matvare butikken i området her selger den. Så bare ta en tur innom diverse matvarebutikker. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Viss du ikke finner den i butikker så ta hintet:-P Prøvd Cubus? Finner du det ikke der, har de vel andre alternativer du kan prøve? Lenke til kommentar
kaka Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Vita har det nok helt sikkert. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kjøpte det på Spar eller Rema 1000 for en god stund siden. Lukter ganske greit også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå