mcgroven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dark Sector stjeler skamløst fra andre spill, men har samtidig et ganske unikt ess i ermet. Les mer Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 venter på denne,bare håper at gameplay blir like bra som det ser ut,kjøper meg vel PS3 rundt mars/april,mange godbitter og skaffe seg rundt det tiden. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har tro på dette spillet og er det første av gobitene som kommer som jeg venter på. Spesial våpenet til Hayden ser spektakulært ut og gleder meg stort til å herje vilt med det Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Sverdninjaboomerang som man kan kaste på folk i slow-mo? Tror og håper denne tittelen kommer til å overaske litt. EDIT: Faen da, Leif. Endret 5. februar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 "og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks" Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 håper det kommer en demo, for jeg er veldig usikker på denne titelen. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ligger alltid en ladd eventyrspenning over spill som tar plass i russland Og må si, dette ser VELDIG bra ut, utrolig bra faktisk Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gjetter litt på at noen av utviklerne har sett noen av Predator eller AVP filmene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 – Egentlig skulle Dark Sector være et science fiction-spill i rommet, der alle Haydens krefter kom fra en spesiell romdrakt. Etter litt testing med fokusgrupper fant vi ut at den settingen ikke var veldig populær. Hmmmmm.... Jeg mener å hørt en eller annen hype om et ganske nytt spill hvor man også skulle få krefter fra en slags drakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 du tenker kanskje på Dead Space? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skjermbildene såg jo kjempedårlige ut, men lukker ingen dører ennå Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 "og en egenskap der du kan lade våpenet med is, elektrisitet og flammer. Sistnevnte er spesielt interessant, for her kan du bruke våpenet til å løse en rekke mindre gåter. Et eksempel her er når du støter på Jackal, en vandrende stridsvogn det nærmest er umulig å slå. Alt du trenger å gjøre er å lade ninjastjernen på en sikringsboks" Sistnevnte som i flammer og du kan deretter lade stjernen på en sikringsboks?:S Tror du mener elektrisitet:) Dårlig presisert av meg. Mente å vise til egenskapen generelt, ikke flammer spesielt. Har rettet opp nå. Takker. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har endelig klart å sette fingern på hva som gjør at jeg syns dette spillet virker røtent. Det kombinasjonen av RE4/GeoW med Ty the Tasmanian Tiger som ikke stemmer. Den funksjonaliteten med å løse puzzles med flammebomerang osv. passet veldig bra inn i et cartoonish spill som Ty, men det gir bare ikke mening når det blandes med seriøse RE4 og macho Gears... Da blir det bare dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg