Gå til innhold

Kjøpt musikk på iPod borte

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt denne iPod Touch i snart 3 måneder, spilleren er geinal og fungerer fint, men så kommer iTunes inn i bildet... Da starter problemene. Hver gang jeg skal koble iPoden til pcen, sitter jeg der og håper at ingen filer på iPoden skal bli slettet, for det blir de! Hver gang jeg skal ha mer/ny musikk på bli noe annet borte! Denne gangen forsvant en haug med diverse album jeg har kjøpt på iTunes store via Touch-en, og lastet ned med denne.

Nå er de borte! Er det mulig å få tilbake disse albumene uten å kjøpe de på nytt?

De ligger ikke på pc, siden 99.9% av all musikk jeg har "orginal", er på iPod-en. Trodde jeg var lur og flyttet all musikken på pcen en annen plass på harddisken! Da funker jo ikke bibloteket i iTunes, så da var det bare å fjerne det og legge til på nytt, men så enkelt er det jo IKKE! Nå er all musikk på iPoden, og kun der, og få det tilbake til pcen igjen var ingen enkel sak!

I iTunes så har jeg krysset av for "Manuell håndtering av musikk og ..." men den vil ikke høre på meg.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel det verste er jo at du har kjøpt musikken og at den har blitt borte.

Da syns jeg rett å slett du skal klage til apple-.

Men det finnes jo mulig heter og få sendt musikken fra ipoden til pcen /mac og omvendt.

Men vist du ikke vet kordan du kommer deg inn i fil systemet på ipoden for og se om du finner musikken der, så trur jeg det er lite sjanse for at du får dem til bake, vist det ikke har blitt lagrett en logg på itunes kontoen din som kan god kjenne at du har lastet ned og betalt for disse sangene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet. To album jeg hadde kjøpt bare forsvant. Men de var ikke slettet, jeg hadde bare ikke helt kontroll på hvor iTunes la nye låter. Det viste seg at de ble lagt på et nettverksområde jeg er knyttet til når PC-en er på jobben. Så da jeg logget på der igjen fant jeg dem. Hvis du har brukt to PC-er, eller vært koblet til et fellesområde, kan det hende det samme har skjedd med deg. Skal uansett mye til at filene er slettet fra harddisken. Prøv å bruke utforsker-verktøyet til å søke etter en av låtene du vet navnet på, så skal du se at du finner den.

Ellers står det en del info her: http://www.info.apple.com/kbnum/n301749

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...