Gå til innhold

Finnes det et bruktmarked for gamle Märklin-byggesett?

Dyrehagen

Anbefalte innlegg

For litt siden fant familien ut at vi skulle rydde i kjelleren før sommeren (vi skal kanskje lage rom der!), og mens vi holdt på, kom vi over mine gamle Märklin byggesett til et togsett jeg sluttet å bry meg om for mange år siden. Jeg kan ikke ærlig si at jeg vil beholde dem, men å kaste alle sammen føles samtidig litt.. trist.

Så spørsmålet er: Ville jeg fått noen seriøse tilbud ved å prøve å selge dem? F.eks. på Finn.no? Byggesettene er alle sammen ferdigbygd, og i ganske god stand (i hvert fall i forhold til hvor gamle de er). Jeg orker ikke begynne å ramse opp alle modellene, men det er en kirke, to stasjoner, et X antall hus (alle med lys), noen mennesker, et par trær, og mye annet, jeg er ganske sikker på at jeg brukte vel over 2000 kr. på det den gangen. Vil tro at det nyeste er ca. 2-3 år gammelt.

Takker for svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Tja, vil tro du vil få noen kroner for det viss du legger det ut på en bruktside(bruktmarked.no/finn.no/qxl.no).

Selv har eg litt lyst på det, men i mangel på plass, og penger, så står eg nok over.

Redd det hadde stått å støvet ned en stund gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...