Konnis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Ja -EDGE: Greit å ha -Email klient: Trenger ikke Form: - Helst slider, men vanlig funker og -Vekt: Maks 115 gram -"Støt/sprut/støv-sikker": Den må tåle litt Kan legge til at den bør være tynn, er lei av tykkelsen på min N73 Skjerm: - Fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Helst så stor som mulig, gjerne 2,2" eller større -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2000 kroner til rådighet. (Med abonnementsbinding): Ja, Djuice Nonstop Diverse: -Merke: Sony Ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Infrarød port: Trenger ikke -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Tja, rundt 20mb -Minnekort?: JA! -MP3: Ja -Radio: Gjerne -UMTS: Ja -Triband: Kan være kjekt, men ikke et stort behov -wLAN: Gjerne - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Gjerne -Batterilevetid: Ikke så veldig viktig, men bør ha nok batteri til et par dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker mobilen min mest til SMS, men også noe ringing. Hadde vært fint med et greit kamera da jeg tar litt bilder en gang i blant. Bruker mobilen noen ganger til musikk, men har egen iPod til dette. Har sett litt på følgende modeller: w910i (Hvordan er tastene på denne?) Fordeler: Liten, pen, har det jeg trenger, bra skjerm! Ulemper: Dårlig kamera, og kanskje en smule dyr w580i Fordeler: Liten, greit design, billig, har de mest nødvendige funksjonene Ulemper: Dårlig kamera her og, litt liten skjerm k850i (Hvordan er tastene på denne?) Fordeler: BRA kamera, masse funksjoner, fin skjerm Ulemper: Stor og klumpete, litt dyr Noen tips? Endret 5. februar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk W910i i dag, og må si jeg er veldig fornøyd med den foreløpig. Den er responsiv og rask. Den støtter alle dataoverføringsstandarder, bortsett fra WiFi da. Nå sitter jeg i Kristiansand og surfer med 530kbps nedlasting, og her er det i alle fall ikke offisiell støtte for "super"-3g. Eneste jeg ikke vet om den søtter er vann/fukt/støvsikker...min gamle w810 var i alle fall allergisk mot vann... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan du si noen ord (gjerne gode ) om kameraet? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Kameraet på W910i er ok til enkle bilder på telefonen, men ikke mye å skryte av ellers. Det mangler dessverre autofokus og blitz. Men så er også W910i en musikktelefon og ikke en kameratelefon som K800i/K810i/K850i. Endret 7. februar 2008 av Panic Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal visst lansere en pen modell med 3,2 Mpx, stor skjerm, GPS osv. fra Sony Ericsson snart. Skal være rundt 2000-3000 kr i pris. Kanskje du burde vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå