Gå til innhold

Hvor ligger Wii's nettleser?


Cursio

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg Wii, er veldig fornøyd med denne så langt! Jeg har koblet den opp til trådløsnettet mitt, oppdatert Wiien til nyeste versjon og vært innom wiishopen. Da fungerer jo trådløsnettet tydligvis. Men jeg finner ikke opera-nettleseren! Den ligger ikke som en av rutene på Wii-menyen, må jeg selv legge den til der? Og hvorfor er det plass til så mange flere ikoner? Kan man legge til flere ikoner som man selv vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, jeg lastet ned den gratis versjonen av Internet Channel. Men siden jeg fikk erstatta Wii (grunna GPU-feil på den gamle) kunne jeg re-laste ned de channelene som jeg hadde min første. Men det som er greia her er at jeg re-lasta ned ikke den første upolerte versjonen, men den som man egentlig som skulle ha betalt for.

 

Hhehehehhee.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil, fikk jeg beskjed om å oppdatere opera for en tid tilbake. Jeg lastet altså ned den gratis nettleseren da det kom, og fikk vederlagsfritt oppdatere til den "polerte" versjonen. Trodde det var helt normalt jeg.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen alle sammen! En kompis av meg sa han aldri trengte å betale for sin nettleser, men det er jo tydeligvis noe som har skjedd i det siste :/

 

Har dere noen VC-spill og anbefale, til bruk på enten wii-remoten eller gamecube controllere? Kan man feks spille mange mot hverandre på mariokart med hver sin kontroll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...