Aew Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det har seg slik at jeg er invitert til fest av tre bekjente som fyller 18 år omtrent på denne tiden. Å komme uten gave er naturligvis ikke godt nok, men hva gir man egentlig til folk man ikke vet noe særlig om? Leter altså etter noe som er interessant, ikke for dyrt og sånn noenlunde nøytralt. De tre er to jenter og en gutt, hvis det har noen betydning. Var usikker på hvor jeg skulle poste denne, men antar at det kan gå under relasjoner. Flytt om nødvendig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Flaske vin/sprit funker alltid. Lenke til kommentar
Aew Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Tanken har streifet meg. Finnes vel knapt 18-åringer i dag som ikke liker alkohol. Den litt tricky delen blir å finne noe spesielt som det er stor sjanse for at de liker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Captain Morgan til gutten og Bacardi Razz til jentene så er du ganske safe hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå