Terje_V Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har en Sony E K810i Er det mulig for Ibas (e.l) å finne slettede meldinger hvis telefonen blir sendt inn dit? Har lest litt på nettet om dette og har forstått at dette avhenger av om sms'ene er registrert på sim-kortet eller i telefonen? Hva tror dere gjelder for min telefon? Er det noe slags måte å finne dette ut på? Har nemlig blitt fortalt at min tlf skal sendes inn for å sjekke hvilke meldinger jag har slettet. Vær så snill og si at dette ikke lar seg gjøre !!!!! Engstelig Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvis feks denne gjør hva den lover virker det ikke utenkelig at det går an: http://www.001micron.com/micron/sim-crd-data-rec.html EDIT Leste spm ditt en gang til: Jeg tror at telefonen bruker telefonminnet, ikke simkortminnet i utganspunktet. Dette pga at det er plass til flere meldinger i telefonen enn på simkortet. Mener at det i "gamledager" var svært begrenset hvor mange meldinger man fikk plass til på et simkort. Men jeg ble litt nysgjerrig på hva som gjør at du ikke vil at noen skal finne ut av dette og hvorfor noen vil bruke antakeligvis ganske mye penger på å finne ut av det. Hadde det vært lov å spørre om hvorfor du er så engstelig? Endret 5. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Terje_V Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Grunnen er godt gammeldags ekteskapsproblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå