Gå til innhold

Radio bad hva må man passe på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer jo veldig på størrelsen på badet og hvor god lufting/avtrekk det er der. Dette vil påvirke luftfuktigheten spesielt ved dusjing.

Selv kjenner jeg flere som har tivoliradioer på badet uten at jeg har hørt de har hatt noen problemer. Jeg hadde glatt satt inn en slik. Nå skal det sies at på mitt bad blir ikke speilet dugget når jeg dusjer. Dette har selvsagt også litt med temperatur å gjøre.

Det finnes jo også den typen radioer som ser ut som en såpflaske som man kan ha hengende inni dusjen.

Lenke til kommentar

Badet er lite, veldig lite. Når det dusjes dogges det på speil og det blir ofte litt bløtt på veggene også. Det er også en tørketrommel på badet, så det kan til tider bli ganske varmt, så radioen må tåle temperatursvigninger. Hvilken tivoliradio burde man velge? 2000 for en radio er kanskje litt mye?

Lenke til kommentar

Ja, hvis det er så fuktig som du beskriver hadde jeg gjerne gått for en billigere en, ihvertfall i første omgang.

Men det er noen av tivoliene slik som denne som har water resistant cabinet:

http://www.tivoliaudio.com/product.php?pro...=266&page=1

Hvordan det funker med damp og skiftende temperaturer tør jeg ikke si.

Apropo prisen på tivoliradioene så er disse radioene svært gode synes jeg. Klart man betaler litt for navnet og designet, men lyden i forhold til størresle osv. er god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...