valbis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) intervju med BLACK BLOOD WORLD, pønk/hardcore fra Arendal. >>> http://www.musiq.no/intervju.php?artno=2887 <<< update etter publish av intervjuet "For noen dager siden kom beskjeden ingen hadde trodd skulle komme. After the Massacre ble oppløst!Etter at den siste i en lang rekke trommeslagere eksploderte fant de gjenværende medlemmene ut at nok fikk være nok. Så turneen er avlyst, inntil videre. Vi har vært i kontakt med stedene som var booket, og er velkomne der, enten når vi skulle vært der eller ved et seinere tidspunkt. Siden vi nå bare har halvparten så mange å ta hensyn til kan det være vi utsetter turen en måned eller to, så det passer litt bedre med jobb og skole. Skiva, som frem til nå var en split-utgivelse, ser ut til å bli bare Black Blood World. Labelen er ikke så jævlig hypp på å gi ut et band som ikke finnes lengre, da veldig mye plater selges på konserter og turneer. Vi synes selvfølgelig det er trist å se venner oppleve slikt, men sånn er nå engang livet. Ting forsvinner før man aner, og blir man stående tilbake må man bare gjøre det beste utav det. Vi er i full gang med å booke konserter i byer som ble forbigått under den opprinnelige turneen, og gleder oss til å se norge for sju kroner dagen. -ivel, BBW- " www.myspace.com/blackbloodworld Endret 5. februar 2008 av valbis Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Etter at den siste i en lang rekke trommeslagere eksploderte Noen har sett Spinal Tap, ser jeg Lenke til kommentar
valbis Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Etter at den siste i en lang rekke trommeslagere eksploderte Noen har sett Spinal Tap, ser jeg haha Ivel er sitatmakeren jeg synes han har mange bra kommentarer i intervjuet. leste du hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå