panzerwolf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har da flyttet til nytt hus på landet og vi trenger sårt en nettilkobling. dessverre er det nesten 6 km til sentralen så hva vi kan få av linjer er mildt sagt begrenset... Har funnet at NGT og Telenor kan levere, men kun hhv. Bredbånd Langdistanse (opptil 1800/350) og ADSL mini 140-700 (opptil 700/200). Utifra de teoretiske tallene bør jeg velge NGT, men har noen erfaring med hvilke av disse to som er faktisk best over såpass lang avstand? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Tror du vil få samme hastighet uavhengig av leverandør. Det eneste som kan utgjøre en forskjell er om den ene leverandøren har utstyr for adsl2+, denne vil kunne sannsynligvis levere noe raskere linje. Endret 5. februar 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Har ikke fått opp noen andre alternativer enn de jeg har funnet fram til her så tviler på at det er noe muligheter adsl2+ der i gården dessverre.... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde langdistansemens en periode fra NGT før jeg flytta og var fornøyd i den grad det går an å være fornøyd med en sånn linje. Tviler på det vil være noen drastiske forskjeller så jeg ville valgt den som ga mest for pengene og den saken er vel ganske åpenbar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bredbånd langdistanse er ADSL2+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå