cselnes Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! fikk litt lyst å høre hva andre syns om dette bilde, det humoristiske i bildet er at hun var litt irritert på meg, men viste ikke at det var et smilefjes i bakgrunnen der hun tilfeldig sto. Tv 1/60 Av 7.1 ISO 200 Tatt med Canon 400D Kit objektiv, focal length 55mm slå dere løs Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bildet var forsåvidt fint nok, men fargebalansen er helt ute og kjører... Har prøvd å justere fargene i ansiktet hennes litt til mer "naturlig", så ser du kanskje hva jeg mener. Aner ikke hvordan resten av bildet er dog. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ganske pene og intense øyne på hu berta, hva med å gå inn for å ta bilder av henne, og så prøver du å framheve øynene? Noe slikt som at du står over henne, og hun ser opp mot deg, så legger du på guassian blur, men ikke på øynene, som du derimot skarper opp med sharpen tool. Syns ikke kvaliteten på bildet er så bra her, men klarer ikke sette fingeren på hva det er. Mulig mangel på skarphet. k-ryeng: Jeg syns du la på litt for mye, ansiktet ser litt uanturlig ut... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) k-ryeng: Jeg syns du la på litt for mye, ansiktet ser litt uanturlig ut...Mulig, ting gikk nokså fort... Kan være det går litt for mye mot gult. Men det kan også være at bakgrunnen lurer oss litt.. Endret 5. februar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, + at ansiktet generelt sett ble litt for lyst, mistet en del detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå