ole_marius Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 trenger hjelp med å installere ubuntu har lastet ned ubuntu og brent den på en cd, restartet pc fikk opp instaleringen til ubuntu og noe gikk galt, det komm noen feilmeldinger som jeg ikke kan huske og er det noen problemer med å instalere ubuntu på en vista home premium pc? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi kan ikke gi noen hjelp om du ikke skriver hva feilmeldingene sa. Vista er et operativsystem, Ubuntu er et operativsystem. De kan kjøre side om side (dual boot), men operativsystemet har ikke noe med selve hardwaren i PCen å gjøre, så det ville hjelpe mer om du oppgir hva slags hardware du har (prosessor, RAM, hovedkort, skjermkort etc). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) husker ikke alle kortene i min maskin men maskinen min er en hp pavillion dv9232 eu (utifra dette kan vel du finne infoen om min pc) og har lest rundt at vi med denne typen hp har problemer med å instalere linux Endret 5. februar 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal hjelpe deg i dag ole Vent til jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå