Phreak^ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes det er vanvittig kjipt at konsollspillerne får alt, og PC spillerne sitter der med en "liten del" av spillet. Vi har f.eks. ikke prestige mode heller. Det hadde ikke kostet dem en dritt å legge til den for PC også... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå er ikke jeg 100% sikker på dette, men jeg tror at det går ann å "jukse" på ranken. Man kan laste ned en rank som er på lvl55, og så bare bytte tilbake til sin kode. Så det hadde vært bare teit.. Greit som det er. Er jo heller ikke noe system for å vise ranken heller. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor står det at dette skal komme i forbindelse med patchen? Har ikke sett noen plass at ekstra innholdet har noe med det å gjøre. Nei tror nok ikke dette blir gratis. Tillegspakkene til CoD2 kostet penger så regner med IW kjører samme stil her. Lenke til kommentar
vidvandre77 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 blir vel som på de forrige cod..fem nye maps for 800 microsoft points.men det er det verdt synes jeg.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes vi fortjener dette. Vi som eier konsoll. Pc brukeren får jo mye rart hele tiden til spill. CoD4 rundt juletider fikk et brett pusset opp til jul med juletre og hele allpakka. Vi konsoll brukere måtte gni oss i sanda uansett. Ser fram til dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg