mcgroven Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Call of Duty 4 vil få nytt innhold denne våren. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Herlig! CoD4 online er definitivt det jeg har spilt mest online i år, og dette kommer bare til å bekrefte det! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og vi som spiller PC-versjonen får ingenting? Kjipt. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og vi som spiller PC-versjonen får ingenting? Kjipt. WTF? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy gøy !!! Suger for dere som har det på PC da, men det komemr sikkert noe snæcksy til PC også. Men husk at det er bedre for dem å satse på konsoll for tiden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vil dette koste penger? Får ihvertfall håpe at vi får dette i form av en tilleggspakke til PC snart... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Anng. nye spillemodus er nok slike som "Behind enemy lines" typer. Det mangler flere slike i CoD 4.. Håper PC ikke blir glemt.. Lenke til kommentar
vidvandre77 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja da er det bare å vente da cod4 er det beste jeg har jeg har spilt online hittil... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Og vi som spiller PC-versjonen får ingenting? Kjipt. PC spillere er ikke "trent" opp til å betale for ekstra maps osv... Og hadde det kommet gratis til PC så hadde det nok blitt hylekor fra xbox360/ps3 spillerne, som må betale Til gjengjeld har PC modder da, men jeg har ikke hørt om noen store modder på vei til Cod 4 enda. Endret 5. februar 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Latterlig hvis ikke dette kommer til PC verisjonen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tror ikke IW ble så begeistret over antallet PC-er som hadde lastet ned CoD4, og dere har allerede fått maps osv Men, dere får det jo kanskje dere også da, hvis dere ikke har det fra før Denne patchen er hovedsaklig laget for å fikse bugs. Hostmigration osv.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Håper inderlig det kommer til PC senere en gang, og hvis dette skylder at folk laster ned spill så har jeg bare en ting å si "SLUTT Å LAST NED SPILL!!!" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Wohoo, konge! Det var sannelig på tide. Håper på CTF, skjønner faen ikke hvorfor det ikke var der fra starten av. Det var jo så herlig i COD2/COD3. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Wohoo, konge! Det var sannelig på tide. Håper på CTF, skjønner faen ikke hvorfor det ikke var der fra starten av. Det var jo så herlig i COD2/COD3. "Sabotage" er vel capture the flag? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det ikke headquarters? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 "Sabotage" er vel capture the flag? Nei, overhode ikke. Hvert lag har hvert sitt flagg. Oppgaven er å bringe fiendes flagg til din egen base flest ganger for å vinne. Førstemann til 5 elns, det hadde vært kult tror jeg. Sabotage blir noe annet. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og vi som spiller PC-versjonen får ingenting? Kjipt. PC spillere er ikke "trent" opp til å betale for ekstra maps osv... Og hadde det kommet gratis til PC så hadde det nok blitt hylekor fra xbox360/ps3 spillerne, som må betale Til gjengjeld har PC modder da, men jeg har ikke hørt om noen store modder på vei til Cod 4 enda. Det står da ingenting i artikkelen om at man må betale. Har du noen kilder for dine påstander? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det står da ingenting i artikkelen om at man må betale. Har du noen kilder for dine påstander? Kjempe-kvalifisert gjettning Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Yes yes yes!!! Nye maps? Herlig Gleder meg grenseløst. Spennende med ny gameplay, hva nå dette blir Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg tror ikke vi må betale jeg. Nå har de laget en "tool" som gjør at VI kan lage maps og laste det opp til IW. Hovedpoenget med denne updaten/patchen er å fikse bugs(ACOG/Sniper, andre bugs, osv.) Hvis det er sånn at vi må betale for å fikse bugsa i spillet, så er jo det idiotisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg