daubyj Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mye tyder på at en filmutgave av komiserien ”Arrested Development” blir en realitet. Les mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 YEAH! Bring back Arrested Development!!! - En av de beste seriene noen sinne! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Serien er dritrå! Humor på sitt beste, håper sterkt på film! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 AD var i et format og med en humor jeg satt godt pris på, så jeg håper det blir noe av dette. Tobias Fünke, analysist & therapist, analrapist. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 plis gi meg mer av denne serien uansett format! det er vel noe av den klokeste humoren noen sinne! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Haha, jeg ler bare jeg tenker på Arrested development! For en fantastisk serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg