ssdrive Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei. En venn av meg trenger et nytt hovedkort til pc-en sin som bestaar av- -amd 4800 x2 cpu -nvidia 7900gs Maksprisen boer ikke overskride 500kr. Mitt forslag var: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335663 Er dette greit? Hk som han hadde foer var et MSI Neo, som tok kvelden av en eller annen grunn. Tror ikke han satser pa den en gang til. TAKK for svar Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi må vite flere spesifikasjoner (S939 eller AM2), da det kan være både DDR1 og DDR2. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva brukes PC-en primært til da? Er jo ikke all verdens muligheter på et slikt hovedkort, men det går jeg utifra at du visste på forhånd. Til litt spilling (eldre spill) og kontorbruk fungerer det nok helt fint. Skal man derimot klokke osv. vil jeg ha lagt på noen hundre lapper... Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Vi må vite flere spesifikasjoner (S939 eller AM2), da det kan være både DDR1 og DDR2. ~ Mortis360 det naa oedelagte hket er am2, er vel micro atx og det ble brukt 2gb ram (ddr2)paa pcn. Dobbeltkjerne amd ?4600? x2. Det kortet jeg satt opp er större, men det spiller vel ingen rolle da kabinettet er stort nok? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vil si at dette hovedkortet er ett bedre valg enn Abit kortet, nyere chipset, lavere effektforbruk og god kvalitet. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Vil si at dette hovedkortet er ett bedre valg enn Abit kortet, nyere chipset, lavere effektforbruk og god kvalitet. ~ Mortis360 saa det betyr at man trygt kan satse paa det hket? Stoetter det Nvidia Geforce 7900gs? Vil si at dette hovedkortet er ett bedre valg enn Abit kortet, nyere chipset, lavere effektforbruk og god kvalitet. ~ Mortis360 saa det betyr at man trygt kan satse paa det hket? Stoetter det Nvidia Geforce 7900gs? Vil si at dette hovedkortet er ett bedre valg enn Abit kortet, nyere chipset, lavere effektforbruk og god kvalitet. ~ Mortis360 saa det betyr at man trygt kan satse paa det hket? Stoetter det Nvidia Geforce 7900gs? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har selv ett 690G chipsett som fungerer utmerket, og det vil forbause meg hvis det ikke vil fungere med ditt 7900GS, etter all sansynelighet skal det gå, med mindre noe er riv ruskende galt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så klart det funker med 7900gs, har støtte for pcie-16x. Kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå