verwooks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal handle meg bil på privatmarkedet nå, og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med tryggbilhandel.no? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser ut som en litt unødvendig tjeneste spør du meg. Jeg har kjøpt og solgt ca. 20 biler i min tid og har ikke hatt noe behov for en slik tjeneste. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Neida, men det er for trygghet og for å slippe alle kontantene. Litt sikrere handel ifbm. pant og heftelser også. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neida, men det er for trygghet og for å slippe alle kontantene. Litt sikrere handel ifbm. pant og heftelser også. Bankremisse er fint og pant og helftelser har du tilgang til 24 timer i døgnet med internett... Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bankremisse er bra, har brukt det selv. Heftelser kan du sjekke på brreg.no, eukontroll på vegvesen.no Ellers bør du sjekke bilen hos NAF. F.eks. ved at du betaler om det ikke er noe feil, og at selger betaler om det er noe som må utbedres før salg som ikke ble opplyst om i annonsen. Åssen bil skal du ha deg, Atle? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neida, men det er for trygghet og for å slippe alle kontantene. Litt sikrere handel ifbm. pant og heftelser også. Som de andre sier, du kommer langt med en bankremisse og en god kontrakt. Unødvendig mye bry å blande inn en tredjepart. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Bankremisse er bra, har brukt det selv. Heftelser kan du sjekke på brreg.no, eukontroll på vegvesen.no Ellers bør du sjekke bilen hos NAF. F.eks. ved at du betaler om det ikke er noe feil, og at selger betaler om det er noe som må utbedres før salg som ikke ble opplyst om i annonsen. Åssen bil skal du ha deg, Atle? Toyota Hilux 2000 modell Har kjøpt den nå .. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jøssda, hadde jeg ikke trodd om deg, ikke noe mer auda? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Audien solgte jeg for lenge siden. Var en artig bil å kjøre, men så sinnsykt masse feil med de bilene da! Fikk det helt opp til halsen så jeg solgte den. Var vel 11 feil på siste EU kontroll. Og da hadde jeg fra før av brukt ørten tusen på å bytte deler. Så jeg kjøpte en toyota corolla, den står hjemme i garasjen og skal selges. Den har det ikke vært noen ting galt med så langt, og for alt jeg vet er den enda i god stand. Bil for deg det Eirik! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kommer an på hvor mye du vil ha for den det, har en grei mazda nå, men trenger bil i bergen (og nei, jeg har ikke den slitne lyseblå 626en lenger, har en litt nyere GT 4ws ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå