Dahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Enkelte opplysninger om Dells kommende Latitude E-serie er lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 pleier ikke WXGA å være 1280×800 16:10? på bærbare Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 WXGA kan vist brukes om flere oppløsninger: * 1280×720 * 1280×768 * 1280×800 * 1360×768 * 1366×768 Jeg håper på 1280x800 siden jeg verdsetter 1280*32 pixler ekstra i høyden mer enn 768*86 pixler ekstra i bredden (sammenlignet med 1280x768). 1280x800 passer også bedre til HD-filmer (1280x720 vil gi perfekt pixel-mapping med en tynn sort stripe oppe og nede). Ellers så virker de meget interessante. Lav vekt, SSD, LED baklys, osv. Displayport er jeg ikke så begeistret for. Det er ikke mange skjermer eller prosjektører som støtter det direkte så det betyr at man må drasse med seg en adapter. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Likte ikke at Latitude-modellene også har fått et fancy design nå. Hva blir det neste? Thinkpad?! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Håper da at det blir 1280x800. Min D830 fikk jeg "oppgradert" skjermen på grunnet forsinkelse, og den har nå en native oppløsning på 1920x1200 (15,4" !), noe som er i minste laget, synes jeg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har en powerpoint jeg mest trolig ikke skulle hatt ang denne serien... (har kontakter i dell) der alle detaljer er avslørt Men tørr ikke å poste den her. Lenke til kommentar
luti Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har en powerpoint jeg mest trolig ikke skulle hatt ang denne serien... (har kontakter i dell) der alle detaljer er avslørt Men tørr ikke å poste den her. En av de mer uinteressante detaljene er at Dell velger å levere denne bedriftsmodellen i en haug av forskjellige farger (tror det var 8 forskjellige). JKJK - kanskje en ide å forandre signaturen før du lekker bedriftshemmligheter? Storebror vet hvem du er. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) De må gjerne vite at jeg har den, må også gjerne vite at jeg ikke gir den ut Feilen er vel ikke at jeg har den, men at han jeg fikk den av sendte den ut Endret 6. februar 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Displayport er jeg ikke så begeistret for. Det er ikke mange skjermer eller prosjektører som støtter det direkte så det betyr at man må drasse med seg en adapter. Dell selger en del skjermer med displayport. De håper kanskje å selge litt fler skjermer i samme slengen nå. Enig med deg at flere pixler i høyden er å foretrekke. Ellers virker teknologien veldig bra. eSATA passer perfekt for meg. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De må gjerne vite at jeg har den, må også gjerne vite at jeg ikke gir den ut Feilen er vel ikke at jeg har den, men at han jeg fikk den av sendte den ut Står det noe om når de skal bli lansert? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Slippes vel i midten/mot slutten på andre kvartal. Ultraportable litt senere. Mer kan jeg nok ikke si. Står klart og tydelig at dokumentet er konfidensielt, men kan deles med de som har NDA avtale med dell . Men derimot ikke deles med noen uten NDA avtale eller "to be discussed with vendors" Har vel risikert nok som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå