Coneunofax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) http://a-traxx.deviantart.com/art/Mystic-Sea-II-76494314 Hei, hva syns dere? Bildet er tatt over 30 sek med infrarødt Hoya R72 filter. Har lagt på hjemmelaget vignetting og brukt en del burn tool. Jeg tok bildet med f/9, men angret meg. Har lagt på lens blur med layer masking slik at bakgrunnen ble uklar. Endret 5. februar 2008 av abbarve Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor ikke legge det direkte i tråden? Uten monstervannmerke... Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Rolig bilde, fin komposisjon. men vet ikke om jeg likte helt den bluren du har lagt på? tillegg er det noe spor av redigering på toppen, langs kanten på fjellet som går ned til bryggen. Men ellers ett veldig stililg bilde. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg ser sporet du mener. Det er tredje forsøk jeg har redigert bilde har fra starten, og jeg var ikke like nøye denne gangen. Det går fort da, burn toole litt der. Apropos bluren, jeg så flere ganger med og uten, og det var definitivt best med. Uten blur ble det litt for vagt hva man skal fokusere på. Takk for kritikken:) Her er i alle fall den uten blur, dere kan være med å bedømme: Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skjønner hva du vil med bluren, men jeg trur en mellom ting mellom den du har blurra og uten, altså ikke så veldig kraftig blur ville gjort seg. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal prøve ut litt forskjellige typer blurring. Så får jeg se om jeg blir fornøyd med resultatet:) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ville ikke lagt på den blurren, bilde nummer 2 var mye bedre i mine øyne. med all den blurringen var det en kant(?) som kom i hovedfokus, synes det mye stiligere med treet mer klart, det ga bildet en dybde. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg likte også veldig når treet var i fokus, men også når alt ikke var. Søren, det blir vanskelig å bestemme seg. Billedteknisk er det vel best uten blur, eller... Trær er jo aldri en miss. Er det noen spesiell måte jeg kan trekke fokus på treet annet enn vignetting og dybde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå