nercix Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Merkelig at Konqueror gjør det så dårlig. Så vidt jeg vet bruker vel den nyeste versjonen WebKit build-en fra oktober. Noe som faktisk er litt senere enn Safari 3 kom ut. (Med mindre Apple oppdaterer WebKit-en i Safari fortløpende da, men jeg ville tro de bare kjører ut sikkerhet- og bugfiksoppdateringer.) Trudde at Konqueror fortsatt brukte KHTML (som Webkit i si tid vart basert på). Midori-leseren kompilerte eg med rimeleg ny Webkit frå svn. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Testen er ikke konsekvent i Firefox her... Får 50 og 52 om hverandre. Når er min installasjon full av extensions og andre modifikasjoner, så det er vel kanskje derfor. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Testen er ikke konsekvent i Firefox her... Får 50 og 52 om hverandre. Når er min installasjon full av extensions og andre modifikasjoner, så det er vel kanskje derfor. Andre har rapportert om det samme. Så det må være noe med Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå