thunstop Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) hei , har kunnet lagt in mange ting de siste halve året men plutselig var det stopp , får en feilmelding vær gang jeg prøver og instalere noe. er det noen som vet hva som er grunnen til dette . er det noe feil med windows filene ? BTW: er ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste så er litt usikker på om det er riktig Endret 5. februar 2008 av thunstop Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Innstallere fra cab-filer? Har du nok plass? Gjelder det alle filer? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hei , har kunnet lagt in mange ting de siste halve året men plutselig var det stopp , får en feilmelding vær gang jeg prøver og instalere noe. er det noen som vet hva som er grunnen til dette . er det noe feil med windows filene ? BTW: er ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste så er litt usikker på om det er riktig Et sikkert sted å få svar er i tråden for HTC Touch. Der har vi diskutert og delt erfaringer med denne herligheten siden i fjor sommer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1760 Det er neppe noe feil med Windows-filene, men hva er det som skjer? Får du synkonisert med PC-en? Får du feilmelding av noe slag? Er mobilen full? Hva skjer om du forsøker å instalere noe annet? OSV ...? Tobias Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 det er .cab fil som jeg prøver og installere men er samme feil selv om jeg synker med. den er ikke full. har prøvd med 2 filer hit til det står: kunne ikke fullføre installasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå