EinarEriksen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 HTC kan være førstemann ut med nye Windows Mobile 6.1. Les mer Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 HTC kan være førstemann ut med nye Windows Mobile 6.1.Les mer La meg bekrefte ryktet om WM 6.1. Det er allerede mange av oss som har lastet ned ROM med 6.1 til Windows-mobilene våre. Personlig har jeg hatt dette ca 1 uke allerede. Slik som det står i artikkelen så er det ikke store forskjellen bortsett fra trådet SMS. Tobias Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ble telefonen din raskere med 6.1? Hvilken mobil er det? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og hvor kjøpte du telefonen din fra? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 WM 6.1 kan fåes hos xda-developers.com Jeg har ikke prøvd dette siden min mobil er på service. Tobias har en HTC Touch. Mer info finner dere i HTC Touch tråden Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja gutta! Jeg har HTC Touch og WM 6.1 ligger nedlastbart fra XDA-forumet. Det er selvfølgelig ikke noen mobiler som har kommet med dette orginalt ennå, men er du litt vågal kan dette installeres fra gutta på XDA. Når det gjelder ytelse så er jeg bortskjemt med tilpassede operativsystemer fra gutta på XDA, så jeg kan ikke si at overgangen var markbar. Har dere HTC MÅ dere sjekke ut: http://forum.xda-developers.com/index.php Tobias Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ryktene sier at den nye versjonen skal operere raskere, og skal sørge for at du kan utveksle tekstmeldinger på samme måte som du chatter på MSN - slik at du kan se samtalen du har med motparten mens du svarer. En sånn funksjon er ikke noe nytt. Jeg hadde det på min Siemens C35i som ble kjøpt for omtrent 8 år siden. "SMS chat" tror jeg funksjonen het. Men jeg skal si det er et velkomment gjensyn. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja gutta!Jeg har HTC Touch og WM 6.1 ligger nedlastbart fra XDA-forumet. Det er selvfølgelig ikke noen mobiler som har kommet med dette orginalt ennå, men er du litt vågal kan dette installeres fra gutta på XDA. Når det gjelder ytelse så er jeg bortskjemt med tilpassede operativsystemer fra gutta på XDA, så jeg kan ikke si at overgangen var markbar. Har dere HTC MÅ dere sjekke ut: http://forum.xda-developers.com/index.php Tobias Nice.. hadde helt glemt denne siden. Men nå har jeg i hvertfall WM6.0 på min qtek8310. Gikk litt tregere, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg