k-orm Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har brukt WinMX 3.31 en liten stund nå. Når Jeg starter programmet etter at maskinen har vært av, begynner det å søke gjennom hardisken og slutter å responsere :? Ganske irriterende! Hva søker det etter? Er dette bare et sjit-program? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den søker ikke gjennom harddisken.. den sjekker at det ikke er kommet noen nye filer i mappene du deler, evt. om det er gjort endringer i filer der. Hvis du deler _veeeldig_ mye og har en treig PC, kan den låse seg. Prøv å fjerne noen mapper fra share'en (i winmx da, ikke slett mappen ) eller flytt mappen midlertidig for å gi den litt mindre arbeid Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Skulle det være slik at du ikke kommer inn i winmx i det hele tatt, så kan du lage en ny katalog, og flytte over filene dine, som du, deler. Hvis den starter opp da så er det nok riktig som loomy sier...... Hvis problemmet ikke forsvinner så vil jeg anbefale deg å reinstallere. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg deler bare en mappe, den ligger i samme mappen som programfilen, så det skulle ikke være nødvendig å søke så mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå