teletubbiekid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm? Det er mest småting som blir stjålet, slikt som løse lommebøker, musematter og lignende. Det er nok ingen som tør å gå bak en pc og koble løs skjermen å ta den under armen, ihvertfall ikke hvis de rundt deg er noe bevisste. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm? Har du kjøpt billett da ?:o Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kompis av meg som fikk frasjålet kameraet sitt mens han var på do. Senere under LAN'et var det en fyr som ble tatt med en søppelsekk full av kameraer og mobiler så han fikk den tilbake. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kompis av meg som fikk frasjålet kameraet sitt mens han var på do. Senere under LAN'et var det en fyr som ble tatt med en søppelsekk full av kameraer og mobiler så han fikk den tilbake. Slike folk skulle hatt skikkelig med juling.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm? Har du kjøpt billett da ?:o Nei, er det utsolgt allerede? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm? Har du kjøpt billett da ?:o Nei, er det utsolgt allerede? Ja, i alle fall liten sjangs vist du bestiller nå.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det virker som om Drøm blir med. Innvendinger, noen? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan ikke dette året Jeg er for "liten", men neste år kommer jeg sterk tilbake! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm? Er noen år siden jeg siste var der, men tviler på at folk har blitt mer krimminelle over de siste 3-4 årene. Jeg var på TG 5 år på rad uten å bli fratjålet noen verdens ting. Jeg tok heller ingen forhåndsregler mot tyver. Bare gikk fra PCen, med mobil, mus, stor fin LCD-skjerm og høytalere på pulten. Mistet aldri noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan ikke dette året Jeg er for "liten", men neste år kommer jeg sterk tilbake! Du er i 92-kullet med 18+ avatar.. Trodde du var 18 jeg.. Fikk selv ikke lov.. Skal jobbe da uansett.. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hadde billett, men fant ut for et par dager siden at jeg skulle til USA og Karibien denne påsken, hvis ikke hadde jeg lett vært med. Forresten billeten er solgt videre. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det virker som om Drøm blir med. Innvendinger, noen? Så lenge du seater Drøm i en gruppe så er det greit for meg.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Da gir jeg Panda grønt lys. Og Drøm skal sitte sammen. Panda: Jeg har gitt deg seating. Drøm -skal- sitte ved siden av hverandre. Takk. Endret 5. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har du gitt ham min også? Eller må jeg fikse noe? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alt er ordnet, vet du. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Flotte saker, får bare håpe at Panda husker å seate Drøm samla... Gjør sikkert det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tråden er feilpostet, og har blitt flyttet til LAN-Parties. Rekruttering til en slik rekke kan gjerne foregå gjennom signatur for eksempel, men akkurat tråden her handler mer om The Gathering enn WoW i seg selv. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) flotters Uansett hvis jeg setter noen feil er det null problem å bytte innbyrdes, siden resten av oss kjenner hverandre, men såklart er rimelig sikker på at jeg plasserer dere sammen Endret 5. februar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Retard = Lusken? Nå forvirrer du meg ... Lusken = TG? pwnd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå