Gå til innhold

Hva skjer med draktene i tysk fotball?


Boomerang

Anbefalte innlegg

Tysklands flaggskip FC Bayern. Hvorfor har de ny stil på draktene i år? Hertha Berlin bytter blåfarge og stil. 1860 gjør halve drakta hvit. Hamburg kjører på med striper. Werder Bremen spiller plutselig en sesong i halv-orange. Hva skjer? Dette kunne neppe skjedd i England.

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle forandrer jo på draktene hvert år.

 

Små eller store forandringer. Alltid forandringer hvert år, ser du ofte på fotball så ser du klart forskjell på draktene mellom hver sesong.

 

Noen forandringer er synelige som da Tottenham fikk brune borte drakter. Noen er mindre synlige.

Lenke til kommentar

Spurs spilte i brune drakter før i tida? Vel, jeg driter i bortedraktene. Jeg snakker om hjemmedraktene. Jeg vet at alle lag forandrer litt på draktene fra sesong til sesong, men det er små designmessige forandringer som leverandørene står for. Man skal ikke plutselig begynne å spille i rød/hvite striper når man til vanlig spiller i helrødt. Da ødelegger man klubbsjela. Tenk hvis Tottenham plutselig skulle spille i rødt! Folk ville gått bananas. Eller RBK i grønt. Eller VIF med gul shorts. I dag skiftes spillere, stadion, logo og manager ut som aldri før. Man bør i det minste beholde klubbfargene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...